Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 16, 2011, 19:38:08
Op het beste hopen dan maar... Ik heb namelijk een Roksan Kandy 2 versterker gezien en die wil ik heel graag hebben, ik heb er 550 voor geboden...lijkt me wel redelijk toch?

als je er 250 euro bijlegd heb je hem nieuw bij RAF
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Gentleman op februari 17, 2011, 00:35:05
met bijbetaling van 250 kan ik de SR5005 nemen. verstandig? normaal een verschil van 200 euro. Goed voorstel van de winkel toch?

vind dat een heel goed voorstel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: jwx op februari 17, 2011, 11:18:02
als je er 250 euro bijlegd heb je hem nieuw bij RAF

Ja maar dan moet ik nog steeds eerst mijn receiver verkopen anders moet ik wel heel veel bijbetalen.
Hij kost nieuw bij de RAF trouwens 1099 euro tov 550 euro

minguel

Iemand een idee wat een ASUS EN8800GTS 512 mb nog kan opbrengen? Deze heb ik volgende week over en misschien dat ik iemand nog gelukkig kan maken met deze kaart.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 17, 2011, 12:45:54
Ja maar dan moet ik nog steeds eerst mijn receiver verkopen anders moet ik wel heel veel bijbetalen.
Hij kost nieuw bij de RAF trouwens 1099 euro tov 550 euro

Nee hij kost 850 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Wat kan een gereviseerde LUXMAN L-525 opbrengen




Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

capri9000

Komt deze te koop?Ik heb wel intresse

Whisper.nl

Ben het wel met zijn prijs eens.

http://www.audioinnovationen.de/html/luxman_l-525.html

Indien in prima staat zou ie m.i. rond de € 500,-- moeten gaan kosten

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Deaddust

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/430010984-klipsch-synergy-f3-c2-b3-sub10-en-marantz-sr5003-sony-s350.html

Wat denken jullie dat ik hier voor kan krijgen. Ben van ht naar stereo terug gegaan. Wil eigenlijk alleen alles behalve fronts te verkopen maar denk dat ik meer kan krijgen als ik het totaal verkoop en zelf dus naar nieuwe fronts moet gaan kijken.. Hoor graag jullie mening hier over

Dex

Wat is een PM95 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Gaat overigens alleen maar weg als ik bevredigend antwoord heb..... :yes:

Wat is een PM15 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Ja, ik heb dus een PM15 op het oog maar heb geen idee van de waarde van beide apparaten.

Bijna vergeten nu ik toch bezig ben: Wat is een CD80 nog waard in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Deze gaat in ieder geval weg want ik heb nu lang genoeg tegen een zwarte CD speler naast mijn champagnekleurige andere apparaten aangekeken.  :-D

JohnWx

Citaat van: Dex op maart 13, 2011, 21:13:38
Wat is een PM95 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Gaat overigens alleen maar weg als ik bevredigend antwoord heb..... :yes:

Wat is een PM15 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Ja, ik heb dus een PM15 op het oog maar heb geen idee van de waarde van beide apparaten.

Bijna vergeten nu ik toch bezig ben: Wat is een CD80 nog waard in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Deze gaat in ieder geval weg want ik heb nu lang genoeg tegen een zwarte CD speler naast mijn champagnekleurige andere apparaten aangekeken.  :-D

Cd80 vanaf 125 euro

PM15 bij Ketelaar 999 euro

PM95 is wat de gek ervoor geeft denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Citaat van: jwx op maart 13, 2011, 21:21:51
Cd80 vanaf 125 euro

PM15 bij Ketelaar 999 euro

PM95 is wat de gek ervoor geeft denk ik

Die bij Ketelaar is een PM15S1 da's geen PM15.  :wink:

JohnWx

Citaat van: Dex op maart 13, 2011, 21:31:34
Die bij Ketelaar is een PM15S1 da's geen PM15.  :wink:

staat er een op MP vanaf 1400 bieden "een echte pm15"  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Sander

Citaat van: jwx op maart 13, 2011, 21:33:53
staat er een op MP vanaf 1400 bieden "een echte pm15"  :-P

Die had ik ook gezien, mooi apparaat maar is dat ding 1400 euro's waard?
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Citaat van: Sander Nolden op maart 13, 2011, 21:46:20
Die had ik ook gezien, mooi apparaat maar is dat ding 1400 euro's waard?

?

als je hem zoekt en wilt hebben wel denk ik ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.