[SR6004] Biamping en Pure Direct

Gestart door pameijer, september 19, 2011, 09:27:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Ik heb mijn speakers (ProAc Response D15) biamp aangesloten op mijn SR6004. Ik heb in Pure en Source Direct modus echter een totaal gebrek aan bas. Klinkt gewoon voor geen meter. Kan het zijn dat in deze directe modus de "speaker C-zone" wordt uitgeschakeld of iets anders? 
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

still life

Citaat van: pameijer op september 19, 2011, 09:27:29
Kan het zijn dat in deze directe modus de "speaker C-zone" wordt uitgeschakeld of iets anders?

nope, wat wel wordt uitgeschakeld is de DSP & alle klank/toon regeling

je krijgt het dus puur & onveranderd te horen..
als het nergens naar klinkt ben je aangewezen op ADSY icm D.EQ. als oplossing hiervoor
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

rexp

Klinkt meer als iets dat niet goed is aangesloten. Misschien even uitleggen welke kabel je waarop hebt aangesloten?

Stadium III

Ik neem aan dat iid speaker C is aangesloten en de bruggen achter de speakers weg zijn
Verder als je de Auyssey hebt ingeregeld en je gaat naar pure source direct dan is het idd einde audyssey
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4