sr5004 en bd5004 Probleem

Gestart door Geubs, februari 13, 2010, 14:34:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geubs

Hallo,

gisteren deze mooie set gekocht en ben er blij mee! Alleen hij doet het nog niet lekker...

Het probleem is dat wanneer ik een BD afspeel ik wel het geluid krijg als de versterker op de BD stand staat maar niet het beeld...

Dit probleem is gekomen omdat ik in het menu onder inputs wat had veranderd.... maar nu krijg ik dus geen beeld meer als ik de versterker op BD zet maar wel het geluid...

Hoe zou ik dit weer goed kunnen krijgen? Is er een manier om mijn versterker te ressetten?

Stadium III

Je kunt idd de reciever resetten
Staat ook in de handleiding vermeld

Maar het mooiste is om het weer te vinden zodat alles weer werkt

Suc 6
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Citaat van: Geubs op februari 13, 2010, 14:34:41
Hallo,

gisteren deze mooie set gekocht en ben er blij mee! Alleen hij doet het nog niet lekker...

Het probleem is dat wanneer ik een BD afspeel ik wel het geluid krijg als de versterker op de BD stand staat maar niet het beeld...

Dit probleem is gekomen omdat ik in het menu onder inputs wat had veranderd.... maar nu krijg ik dus geen beeld meer als ik de versterker op BD zet maar wel het geluid...

Hoe zou ik dit weer goed kunnen krijgen? Is er een manier om mijn versterker te ressetten?

Je zal onder de inputs de video ingang voor BD veranderd hebben. Kijk dus eens wat je gekozen hebt als video bron. Indien je voor beeld en geluid de HDMI kabel gebruikt, moet dit dus voor audio en video dezelfde ingang zijn, bijvoorbeeld HDMI1 of HDMI2, ... 
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25