OSD info SR6004

Gestart door Tokheim, februari 06, 2010, 22:39:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tokheim

Ik heb hier nu 1 weekje de SR6004 draaien en tot nu toe perfect! Ik krijg het alleen niet voorelkaar dat ik de OSD info (hard/zacht/ingang/mode/ etc. etc.) op mijn Plasma te zien krijg. De handleiding is hierin erggggg onduidelijk. Dit komt uit de handleiding :

• OSD information is not output to Monitor Output of HDMI and Component Video. However, OSD information is output if the Video Convert function is used to output Video video signals to Monitor Out of HDMI and Component Video.

Ik snap hier niets van. Ik heb alles via HDMI aangesloten, kan iemand mij hier de oplossing geven, ik kom er niet uit.... Via mijn vorige Pioneer versterker (zonder HDMI) ging dit apart met een SR+ kabeltje, maar nu....?

Theo

Stadium III

Hoe staan de HDMI instellingen in de reciever
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Tokheim

Volgens mij heb ik het gevonden, tenminste als dit het OSD is wat ik tot nu toe zie:
Een blauw scherm met info komt te voorschijn als je van input veranderd en beslaat het hele scherm voor een paar seconde!

Ik had mij het dus heel anders voorgesteld. Ik zou graag het volume level klein in beeld zien bij het harder en zachter zetten van de AV receiver en/of de surround mode als ik bijvoorbeeld tv of blu-ray zit te kijken.

Theo

Stadium III

Het is idd maar een paar seconde ja
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Xplod

Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable