SR6004... Ook menu's worden niet altijd getoond....

Gestart door Paultje1966, januari 16, 2010, 19:24:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paultje1966

Hi,

Ik heb een BD7004 -> SR6004 -> Sanyo-Z3000-Projector via hdmi aangesloten. (Voor de niet ingewijden: de BD7004 is een  BlueRay speler en de SR6004 is een av-receiver).
Ik had al problemen met afspelen van dvd's, maar heb daar een work-around voor.
Ik ervaar nu ook dat van sommige BlueRay disks het menu (waar je taalinstellingen enzo kunt kiezen) niet door de projector getoond kunnen worden. Als ik de bd-speler rechtstreeks op de projector aansluit gaat alles goed.
Die SR6004 doet in bepaalde gevallen iets met het hdmi signaal waar de projector niet tegen kan.
Volgens Sanyo is er altijd wel een issue als een bd-speler niet rechtstreeks op de projector aangesloten is.

Zijn er meer mensen met een soortgelijke opstelling? Zo ja, zouden die dan willen reageren, ik weet niet of mijn SR6004 stuk is, of dat er gewoon een bug in de software zit.

Alvast bedankt,
Paul

Stadium III

Pff ik heb hier de blu ray door de reciever naar de LCD lopen nergens last van

Heb je geen HDCP probleem ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

Kan een hdcp probleem zijn of een EDID probleem.
Bel anders even met Audio Service misschien dat zij iets weten.
Is je projector HDMI1.3A ?
Zo niet zet dan eens deep color uit in je hdmi van de bd7004.

Paultje1966

Bedankt voor de reacties. (ik zie dat ik een tikfoutje gemaakt heb, ik heb een bd7003)

@StadiumIII: Op de lcd heb ik ook geen problemen, alleen met de projector. Mijn tv lijkt minder kritisch dan mijn projector te zijn.
@Sattie: Als ik de projector rechtstreeks op de bd7003 aansluit heb ik geen probleem. Dus deepcolor uitzetten, ik wil het proberen maar denk niet dat het helpt. Ja, de projector is 1.3a
HDCP is eerder als mogelijke oorzaak genoemd, maar ik heb geen idee hoe ik dat vast moet stellen.

Zijn er mensen die ook een projector via hdmi op een SR6004 hebben aangesloten?