Marantz DR 17 recorder!!!

Gestart door mariantz, december 03, 2008, 16:37:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariantz

 Hallo forumleden,

Ik wilde wat meer te weten komen over de Marantz DR 17 recorder.

Deze schijnt als speler net zo goed te klinken als de cd 17 MK 2.

Iemand in bezit (geweest) van dit apparaat of mensen die er ervaring(en) mee hebben?? byebye

Bedankt alvast.

JohnWx

Citaat van: mariantz op december 03, 2008, 16:37:13
Hallo forumleden,

Ik wilde wat meer te weten komen over de Marantz DR 17 recorder.

Deze schijnt als speler net zo goed te klinken als de cd 17 MK 2.

Iemand in bezit (geweest) van dit apparaat of mensen die er ervaring(en) mee hebben?? byebye

Bedankt alvast.


Zal ongetwijfeld een zelfde klankkleur hebben
Waarom een brander en geen speler of is de prijs zeer interessant?


vr gr john
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

sattie

idd, je kunt beter een speler nemen als bv een CD17MKIII, ik heb ook ooit een DR17 gehad geweldig app, alleen de loopwerken die door Philips gemaakt zijn, zijn niet meer leverbaar, dus als je een probleem hebt is het ook echt over.

JohnWx

Citaat van: sattie op december 05, 2008, 20:43:22
idd, je kunt beter een speler nemen als bv een CD17MKIII, ik heb ook ooit een DR17 gehad geweldig app, alleen de loopwerken die door Philips gemaakt zijn, zijn niet meer leverbaar, dus als je een probleem hebt is het ook echt over.



had gehoord dat je er ook een ander type cd brander in kan stoppen philips heeft veel oem gemaakt maar zo snel zal het toch niet gaan ?
Je gaat niet de Top 40 elke week branden en het circuit in sturen,vroeger zag je ze nog wel is die namaak top 40 of tmf cd's
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mariantz

Bedankt voor jullie reacties.

Mijn gedachte was nl dat ik dan,en gelijk een goede speler en een goede recorder zou hebben. Maar misschien is alleen een goede cd 17 speler wel beter,omdat de dr 17 misschien wel eerder kapot kan gaan.

Dus kan ik mezelf verder gaan oriƫnteren.

:lol: