De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Stadium III

Je hebt select en ulta zo uit mijn hoofd

Volgens mijn select tot 35 hz en ulltra tot 20 hz als vereiste
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

ik heb wel eens achter het scherm gekeken bij Metropolis in Antwerpen

daar heb je een aantaal zeer grote zalen

en daar stonden me een paar woofers achter het doek  :-o :-o notworthy ik was nogal onder de indruk tijdens de film toen wat een geluidsdruk hadden ze daar je voelde ook echt de luchtverplaatsing

daar hebben ze THX was een JBL installatie  HB

Stadium III

Ik ken het en het prijskaartje is  :-o
Maar wel zeer goed geluid in die bioscoopen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Het Rembrandt theater in Arnhem heeft ook zo'n geweldig geluid ,de akoestiek is daar ook super  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Daar zit een mooi topic in. Een lijst met de geluidskwaliteit/akoestiek van bioscopen in Nederland en Belgiƫ.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Citaat van: f.luisteraar op februari 28, 2011, 11:35:04
Daar zit een mooi topic in. Een lijst met de geluidskwaliteit/akoestiek van bioscopen in Nederland en Belgiƫ.

Eventueel uit te breiden met zo'n zelfde lijst maar dan voor theaters.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Cinemec te Ede

Nummer uno van Nederland.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Is dat het theater wat aan de A12 zit ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

ben daar toen naar een 3D Concert geweest van U2 ,maar stond niet hard genoeg  :no: mensen ook allemaal klagen in de zaal daarover ,zette ze hem daarna wel ietsje harder maar nog steeds tja  nopompom

het klonk verder wel goed en ook zo in 3D was errug mooi net of je op het podium stond en door de zaal heen vloog  :yes:

TurboMarco

Citaat van: Whisper.nl op februari 28, 2011, 23:00:17
Yep,

Groet Whisper
Daar rijd ik dagelijks langs,ik zal binnenkort daar een kijkje nemen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik heb vandaag een AC Ryan Playon HD 2tb van mn vrouw gekregen  pompom ,morgen word de hdd voor de helft gevuld met films en muziek .......dan gaan we knallen  HB

ps , de nieuwste album van Joe Bonamassa is ook erg heavy  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Niber

#102
Citaat van: Marco op maart 23, 2011, 18:58:00
Ik heb vandaag een AC Ryan Playon HD 2tb van mn vrouw gekregen  pompom ,morgen word de hdd voor de helft gevuld met films en muziek .......dan gaan we knallen  HB

ps , de nieuwste album van Joe Bonamassa is ook erg heavy  :yes:
Nieuwste album van Bonamassa toevallig van pa gekregen vorige week op een usb-stick...Om te proberen zei de oude man er nog bij. Hij was blij dat hij mij iets "nieuws" kon laten ontdekken, heb hem maar in de waan gelaten dat ik nog nooit van Joe Bonamassa gehoord had... :mrgreen: Zo vaak koopt pa ook niet wat nieuws dus vond het gebaar wel erg leuk.
Staan wel geinige dingen op, maar mag wel iets minder gelikt voor mij.

Ow en veel plezier met de AC Ryan, leuk ding. Ik vind alleen de geluidskwaliteit voor muziek niet zo denderend.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

TurboMarco

Ik heb de AC aangesloten op de dac vd Onkyo  :wink: ,met het geluid zit het dan wel snor .

maaruh check this :
http://www.youtube.com/watch?v=8SMjL5u5D40

HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Niber

#104
Citaat van: Marco op maart 23, 2011, 23:16:33
Ik heb de AC aangesloten op de dac vd Onkyo  :wink: ,met het geluid zit het dan wel snor .

maaruh check this :
http://www.youtube.com/watch?v=8SMjL5u5D40

HB
Aah lang leve de dacs van andere apparaten.  :-D

Tja over dat filmpje: Hij laat een kunstje zien. Op de cd staan betere dingen... :wink: (Dit is mijn persoonlijke mening natuurlijk, wil er niemand mee tegen het zere schoppen.)
Verder zal ik je topic niet verder vervuilen. Haha...

Misschien nog een up-to-date overzichtsfotootje van je set? Ik ben dok op foto's namelijk...  :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2