De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

De usb kabel zou best wel eens het probleem kunnen zijn .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Niber

Usb kabel geruild voor een betere...maar pc herkent schijf nog niet.
Morgenavond maar eens verder mee stoeien.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

pietjepc

Hoi,

Weet het niet zeker, maar is dit de versterker die je zoekt?
http://link.marktplaats.nl/411153974
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Bedankt voor de tip  pompom ,ik ga morgen als het goed is de hele set halen  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

 stupid

okeeeeeeeeee dan HB ...gaaf
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Ik heb er ook nog bij gekregen een Philips 900 DCC ,helaas leest die de tapes niet meer maar ik gebruik dan wel de dac van het ding ,en het staat mooi bij de rest .

De versterker moet ik wel even na laten kijken want de digitale ingang werkt niet meer  nopompom ,het is dus een digitale integrated net zoals de PM95 en de PM75 waar deze Philips volgens mij ook van afgeleid is .

Hey en dat te bedenken dat ik de hele set voor 40 euro mocht meenemen  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

oi,

hahaha kijk ,dat is zaken doen notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: Marco op januari 11, 2011, 10:56:39
Ik heb er ook nog bij gekregen een Philips 900 DCC ,helaas leest die de tapes niet meer maar ik gebruik dan wel de dac van het ding ,en het staat mooi bij de rest .

De versterker moet ik wel even na laten kijken want de digitale ingang werkt niet meer  nopompom ,het is dus een digitale integrated net zoals de PM95 en de PM75 waar deze Philips volgens mij ook van afgeleid is .

Hey en dat te bedenken dat ik de hele set voor 40 euro mocht meenemen  :-D

De DA is toch meer een doorgeef DA met geen analoge output ?

Ik kreeg er ook geen geluid uit maar dat was dan de receiver uitvoering
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

De dac is er over om digitale bronnen met een digi out erop aan te sluiten  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Deaddust

Hoe sluiten jullie de ac Ryan aan op je receiver zodat hij de DAC van je receiver gebruikt. Heb nu al 1.5 jaar ac Ryan staan maar ben nog niet overtuigd van de muziek kwaliteit maar misschien moet ik hem eens anders aansluiten dan via hdmi op de receiver. Speel trouwens voornamelijk flac files af die via mijn nas streaming naar mijn ac Ryan.

Alvast bedankt voor de reactie groeten mark

TurboMarco

Ik heb hem aangesloten via een toslink naar de receiver .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik verwacht binnenkort een 5.1 THX luidspreker systeem van Onkyo om uit te proberen ,dit systeem gold 10 jr geleden tot de referentie van Onkyo en heeft zelfs twee subwoofers (L+R) .
Uiteraard volgt een recensie  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Ben wel benieuwd

Welke THX certificering heeft ie gekregen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Ik heb geen idee,ook weet ik de type nummers niet.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)