De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: TurboMarco op augustus 27, 2016, 10:25:18
Ik ga denk ik in de toekomst niet zo snel voor 4K

Als ik eerlijk ben dan vind ik 4K wat tegenvallen, het is echt niet spectaculair beter dan 1080p  :no:
Vooral niet op "kleinere" schermen en zelfs niet op mijn 65 inch tv.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

Dat hoor ik veel vaker. Heb er zelf geen ervaring mee.
Wat ik wel vaak hoor dat gamen in 4k soms wel grote verschillen geeft. En bewegend water schijnt natuurlijker over te komen. Maar om daar nou gelijk een 4k tv voor te halen :-o
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Citaat van: sjoek op augustus 27, 2016, 13:16:40
Ik zie mij zelf niet zo snel een hele tijd met zo een grote bril op zitten.  :no:
Maar het kan wel een hele vette ervaring zijn in racegames lijkt mij inderdaad. :yes: maar dan moet er wel een playseat met stuur bij :evil:
Laatste bij mijn  maat op zo'n playseat met stuur en met die bril op F1 gedaan ,en dat is vet ... heel vet  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Mijn maximale OC is bij een 100% gebruik 4681 MHz ,zeg maar 4.7 GHz  :-)
Het zou nog wat hoger kunnen met deze cpu ,maar niet met mijn moederbord .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Citaat van: TurboMarco op augustus 27, 2016, 21:47:24
Laatste bij mijn  maat op zo'n playseat met stuur en met die bril op F1 gedaan ,en dat is vet ... heel vet  HB

Dat geloof ik gelijk :yes: het is alleen ook zeer prijzig :-o en persoonlijk zou ik dat er niet voor over hebben.

Citaat van: TurboMarco op augustus 28, 2016, 03:43:04
Mijn maximale OC is bij een 100% gebruik 4681 MHz ,zeg maar 4.7 GHz  :-)
Het zou nog wat hoger kunnen met deze cpu ,maar niet met mijn moederbord .

Ach 4.7 is een mooi getal toch :-D daarmee draaien de komende jaren de nieuwste programma's en games nog wel op full hd.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#1161
De CPU-Z banner is aan te klikken  :-)

http://valid.x86.fr/bench/cpaqq2/1

Right on top  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Ik heb een deal met Maurice kunnen maken  :-) ,ik neem dus zijn twee Hypex versterkers over om zodoende mijn luidsprekers met 2x12 CX drivers het laag actief aan te sturen .
In de toekomst komen daar dan ook Hypex modules bij met een dsp  :yes: ,volledig actief is mijn uiteindelijke wens .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: TurboMarco op september 20, 2016, 22:19:22
Ik heb een deal met Maurice kunnen maken  :-) ,ik neem dus zijn twee Hypex versterkers over om zodoende mijn luidsprekers met 2x12 CX drivers het laag actief aan te sturen .
In de toekomst komen daar dan ook Hypex modules bij met een dsp  :yes: ,volledig actief is mijn uiteindelijke wens .
hello pompom Marco, gefeliciteerd en succes met je verdere plannen. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Ik ben benieuwd; dat gaat vast een super strak laag opleveren.


Citaat van: TurboMarco op september 20, 2016, 22:19:22
Ik heb een deal met Maurice kunnen maken  :-) ,ik neem dus zijn twee Hypex versterkers over om zodoende mijn luidsprekers met 2x12 CX drivers het laag actief aan te sturen .
In de toekomst komen daar dan ook Hypex modules bij met een dsp  :yes: ,volledig actief is mijn uiteindelijke wens .

TurboMarco

Vandaag heb ik in het menu van de Primare alle speakers eens op small gezet en de cross-over op 40 Hz ,in deze situatie gaat het signaal onder 40 Hz naar de subwoofer en bijkomend voordeel is dat de subwoofer het nu ook doet in stereo  pompom

Ook heb ik 60 Hz als x-over punt getest en dat vind ik niet zo prettig om te horen ,want in dat geval kan ik de subwoofer die tegenwoordig in de hoek staat wel lokaliseren.

Vanavond ga ik de twee Hypex modules bij Maurice ophalen .
Ik hoop de speakers dan vd week nog klaar te hebben ,de gaten voor de woofers onderin de behuizingen zitten er al in ,nu nog de binnenmaten van de Hypex opmeten en de zaag kan in de achterkanten van de boxen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: TurboMarco op oktober 18, 2016, 16:57:09
Vandaag heb ik in het menu van de Primare alle speakers eens op small gezet en de cross-over op 40 Hz ,in deze situatie gaat het signaal onder 40 Hz naar de subwoofer en bijkomend voordeel is dat de subwoofer het nu ook doet in stereo  pompom

Ook heb ik 60 Hz als x-over punt getest en dat vind ik niet zo prettig om te horen ,want in dat geval kan ik de subwoofer die tegenwoordig in de hoek staat wel lokaliseren.

Vanavond ga ik de twee Hypex modules bij Maurice ophalen .
Ik hoop de speakers dan vd week nog klaar te hebben ,de gaten voor de woofers onderin de behuizingen zitten er al in ,nu nog de binnenmaten van de Hypex opmeten en de zaag kan in de achterkanten van de boxen .
Succes en veel plezier, Marco. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#1169
plaatjes :-)







(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)