De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Ah verrek, te snel gekeken. Dat andere frutseltje is de aansluiting. [emoji1]

TurboMarco

Citaat van: marvin op maart 15, 2015, 22:41:07
Ah verrek, te snel gekeken. Dat andere frutseltje is de aansluiting. [emoji1]
:schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

CiteerMisschien wordt het tijd voor een grotere tv,
De tv is een 51 inch  :-) , maar ik wil nog wel een keer een beamer hebben  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op maart 15, 2015, 22:46:33
De tv is een 51 inch  :-) , maar ik wil nog wel een keer een beamer hebben  :yes:
Dan zijn de speakers groter dan ik dacht!!! :-o

Veel plezier.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zoldar

Mooi man. Dan kan je met een buizenbakje de tent ook nog wel afbreken.

Wat voor tweeter zit er in de unit?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

#965
Citaat van: Maurice op maart 15, 2015, 21:48:36
zal het binnenkort wel even voor je beoordelen ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk
Jij zal wel een passe partout hebben. :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Citaat van: Zoldar op maart 15, 2015, 23:10:10

Wat voor tweeter zit er in de unit?
Het is een 1" concentric compressie tweeter .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81


tvk

Mooie  spulletjes!

Hoe bevalt de onkyo versterker je?
Ik zit zelf een a-9000r  en een c-7000r te overwegen.

TurboMarco

Die Onkyo is super , maar ik wil weer een ht versterker hebben , en dan gaat de Onkyo er wel uit .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#971
En ik ben inmiddels in het bezit van een andere HT hok ,het is geworden een voor mij onbekend merk "Primare" ,maar het komt uit Zweden (net zoals mijn Volvo) dus moest het wel ok zijn  :-D

http://www.hifi.nl/nieuws/2680/Primare-SPA20-Surround-versterker.html



Hij is alweer behoorlijk op leeftijd,maar dat mag de pret niet drukken .

Het ding ziet er van binnen best wel imposant uit met twee van die lellen van voedingen  :-o

Hij weegt gezien het formaat dan ook echt zwaar (22,5Kg)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op maart 27, 2015, 22:27:00
En ik ben inmiddels in het bezit van een andere HT hok ,het is geworden een voor mij onbekend merk "Primare" ,maar het komt uit Zweden (net zoals mijn Volvo) dus moest het wel ok zijn  :-D

http://www.hifi.nl/nieuws/2680/Primare-SPA20-Surround-versterker.html



Hij is alweer behoorlijk op leeftijd,maar dat mag de pret niet drukken .

Het ding ziet er van binnen best wel imposant uit met twee van die lellen van voedingen  :-o

Hij weegt gezien het formaat dan ook echt zwaar (22,5Kg)
Nice, lekker strak uiterlijk. Heb je hem ook al aangesloten?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

Ik heb hem gisteren om 20:00 aangesloten en tot vanmorgen 5:00 naar geluisterd  :-)
Dan moet ik ook wel zeggen dat ik een hele tijd heb zitten klooien met de instellingen ,wat alleen gaat met een tv aangesloten door middel van een oldskool coax kabeltje  :-P ,die heeft mijn Samsung dus niet  violent1 ,daarom heb ik de oude lcd van mijn zoon maar even gepakt .

De teleurstelling was trouwens erg groot toen ik thuis kwam en het ding aan wilde zetten ,het wilde niet aan ,en ik zocht natuurlijk naar een schakelaar op de voor/achter,en zijkant  ....niets nada noppes .Wat blijkt ,de schakelaar zit aan de onderkant  :schater: ,hoe bedenken ze het  HLP
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op maart 28, 2015, 10:29:34
Ik heb hem gisteren om 20:00 aangesloten en tot vanmorgen 5:00 naar geluisterd  :-)
Dan moet ik ook wel zeggen dat ik een hele tijd heb zitten klooien met de instellingen ,wat alleen gaat met een tv aangesloten door middel van een oldskool coax kabeltje  :-P ,die heeft mijn Samsung dus niet  violent1 ,daarom heb ik de oude lcd van mijn zoon maar even gepakt .

De teleurstelling was trouwens erg groot toen ik thuis kwam en het ding aan wilde zetten ,het wilde niet aan ,en ik zocht natuurlijk naar een schakelaar op de voor/achter,en zijkant  ....niets nada noppes .Wat blijkt ,de schakelaar zit aan de onderkant  :schater: ,hoe bedenken ze het  HLP
Ik heb mijn ht via hoofdtelefoonuitgang van de tv aangesloten en dat werkt perfect.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.