De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Marco: Indrukwekkend! Heel veel plezier daarboven! Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op november 09, 2012, 00:52:05
Marco: Indrukwekkend! Heel veel plezier daarboven! Gr. Cor.
stupid

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Ik heb ook zo een grote zolder met 2 ruimte voor 2 kamers maar doe er niks mee


te huur voor HT liefhebber
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Mooi onderkomen John  :yes:

Er zit wel wat werk aan de zolder om hem te isoleren ,maar goed je geeft zelf al aan er verder niets mee te doen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op november 09, 2012, 11:56:21
Mooi onderkomen John  :yes:

Er zit wel wat werk aan de zolder om hem te isoleren ,maar goed je geeft zelf al aan er verder niets mee te doen .

1 kamer word weer een slotcar ruimte


de andere ? misschien ooit toch een HT ruimte met een beamer of zoiets effe sparen volgend jaar je koopt voor weinig leuke en mooie spullen

maar ga eerst volgend jaar geld uitgeven voor mijn missie zie mijn Avatar, ga de berg op 25 jaar later toen binnen de 50 minuten met de Militaire Selectie en woog ik 69kg nu 125 mmmmmm train alweer een tijdje op de rollerbank dus de cadance is goed en vanaf 1 januari echt op interval nu alleen souplesse, merk gelijk dat ik fitter uit bed kom en me veters goed kan strikken weer  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Slotcar racing.....cool  8-)

ff wat anders ... ik heb iets in de kop wat lijkt op de Etude pallas ,de speakers van Joep zeg maar.
Ik vind namelijk met name de front aanzicht erg fraai om te zien  :yes: ,ik wil hiervoor de Audiolab's en de Visaton's ombouwen tot een geheel met de looks vd Pallas .
Het nadeel is dan wel dat de boxen permanent op zolder moeten staan ,een vlugge rekensom komt dan uit op een 80 kg per speaker ....wat opzich wel te doen is voor mij ,maar met een breedte van 50 cm en een hoogte van 160 cm + de diepte van 50 cm word het zulke lompe exemplaren dat die niet meer fatsoenlijk vd trappen te dragen zijn .

Hoofdbrekens  :roll:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Marco op november 09, 2012, 16:21:14
Slotcar racing.....cool  8-)

ff wat anders ... ik heb iets in de kop wat lijkt op de Etude pallas ,de speakers van Joep zeg maar.
Ik vind namelijk met name de front aanzicht erg fraai om te zien  :yes: ,ik wil hiervoor de Audiolab's en de Visaton's ombouwen tot een geheel met de looks vd Pallas .
Het nadeel is dan wel dat de boxen permanent op zolder moeten staan ,een vlugge rekensom komt dan uit op een 80 kg per speaker ....wat opzich wel te doen is voor mij ,maar met een breedte van 50 cm en een hoogte van 160 cm + de diepte van 50 cm word het zulke lompe exemplaren dat die niet meer fatsoenlijk vd trappen te dragen zijn .

Hoofdbrekens  :roll:

Kun je de mannetjes van John toch uitnodigen om de boel op zolder te laten zetten ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

wil wel tillen hoor als er maar koffie is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

Kast doormidden zagen en als ze boven staan weer in elkaar lijmen  :-D :-P

@ John succes met Trainen  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op november 10, 2012, 20:58:04
Kast doormidden zagen en als ze boven staan weer in elkaar lijmen  :-D :-P

@ John succes met Trainen  byebye

Thx
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Citaat van: Marantz 81 op november 10, 2012, 20:58:04
Kast doormidden zagen en als ze boven staan weer in elkaar lijmen  :-D :-P


hmm.... je brengt mij op een idee  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik heb sinds vanmorgen een set Final's 0.3 hybride electrostaten in huis ,ik weet dat ze na lange tijd niet gebruikt zijn eerst een tijdje aan moeten staan ,maar na 2 uur is het nog steeds  nopompom

Als het na 24 uur nog steeds no pompom is dan beschouw ik ze als afgeschreven .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Marco op november 11, 2012, 13:56:37
Ik heb sinds vanmorgen een set Final's 0.3 hybride electrostaten in huis ,ik weet dat ze na lange tijd niet gebruikt zijn eerst een tijdje aan moeten staan ,maar na 2 uur is het nog steeds  nopompom

Als het na 24 uur nog steeds no pompom is dan beschouw ik ze als afgeschreven .

Is mooi spul Marco.

Die heb ik ook een paar weken in huis gehad.

Maar de waf factor speelt hiermee. ik mocht ze niet houden.

Geef ze even een week. als het dan nog niet klinkt dan ..............

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet