De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Marco op oktober 20, 2012, 19:34:41
Een Teac H500 versterker met als bron een Panasonic dvd audio speler .

Kan eigenlijk niet :wink: Marco  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

De Visaton's spelen mee tot 40hz en als ik ze uitzet dan word het wel een stuk minder ,wellicht dat de Audiolab's in de woonkamer minder dun zullen klinken vanwege de roomgain en dus de staande golf ,hier op zolder moet ik van mijzelf de Visaton's mee laten zingen  :lol:
De Visatons in de woonkamer laten alles trillen en ben ik genoodzaakt om de gain vd sub-amp tot het minimum te beperken .
Let wel ! dan heb ik het over een basic stereo setup en met Audyssey gaat het wel goed .....maar goed daar heb ik de Seas icm de Infinity sub voor .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op oktober 22, 2012, 12:24:52
De Visaton's spelen mee tot 40hz en als ik ze uitzet dan word het wel een stuk minder ,wellicht dat de Audiolab's in de woonkamer minder dun zullen klinken vanwege de roomgain en dus de staande golf ,hier op zolder moet ik van mijzelf de Visaton's mee laten zingen  :lol:
De Visatons in de woonkamer laten alles trillen en ben ik genoodzaakt om de gain vd sub-amp tot het minimum te beperken .
Let wel ! dan heb ik het over een basic stereo setup en met Audyssey gaat het wel goed .....maar goed daar heb ik de Seas icm de Infinity sub voor .

dus in jouw regio zijn er weer overklaarbare trillingen waar te nemen

zal NU.nl in de gaten houden  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Citaat van: John Wx op oktober 22, 2012, 12:20:00
Kan eigenlijk niet :wink: Marco  :angel:
Hier niet  :-D
De Marantz speler begint herrie te maken ,maar goed ik wil ook wel eens een dvd-a beluisteren  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op oktober 22, 2012, 12:26:45
John  :schater:

okee om het nog te redden wat voor netsnoer interlink en speakerkabel gebruik je  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

ls kabel van de rol 2x2.5 mm , DLS interlink 5mtr van pc naar versterker ,en de Pana naar amp een "Audio Cable" vd rol met imitatie WBT's  clown1
De soundcard is de Creative SB Audigy SE 7.1 PCI en gewoon analoog aangesloten .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op oktober 22, 2012, 13:11:38
ls kabel van de rol 2x2.5 mm , DLS interlink 5mtr van pc naar versterker ,en de Pana naar amp een "Audio Cable" vd rol met imitatie WBT's  clown1
De soundcard is de Creative SB Audigy SE 7.1 PCI en gewoon analoog aangesloten .

oke je krijgt het voordeel van de twijfel  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Voor het eerst dat iemand wat bij mij in positieve zin af kijkt. :-D
Maar ik kan me er helemaal in vinden, als het vervormd zit ik al bij de oorarts.


--Verstuurd zonder netwerk--

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

kunnen we vast oefenen zijn wel 1 en 0 beetje mooie dac erachter en je hoort weer toch  :-o


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Hoor wel regelmatig dat men het erg goed vind klinken, het swingt....

Maar daar achteraan komt dan wel;
Maar dit hoef ik echt niet in m'n woonkamer te hebben!!

Waarna er een vrouwenstem roept;
Dat mag je ook helemaal niet...!!

:-D



--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 22, 2012, 19:23:02
Hoor wel regelmatig dat men het erg goed vind klinken, het swingt....

Maar daar achteraan komt dan wel;
Maar dit hoef ik echt niet in m'n woonkamer te hebben!!

Waarna er een vrouwenstem roept;
Dat mag je ook helemaal niet...!!

:-D



--Verstuurd zonder netwerk--

misschien een mooi blinde blonde als optie nemen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.