De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: Marco op juli 11, 2012, 20:57:03
Ik heb de ev een tijdje op proef gekregen dus ik val er geen buil aan ......gelukkig maar .
Met een SM80 in je set zakt wel de waarde van je huis.   8-) :-D                                  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik blijf voorlopig toch maar een full-ranger  :-D ,ik heb namelijk de Fostex FE103 sigma weer in de backloaded horns geplaats en aangesloten op de Dayton DTA100 versterker en ondertussen werk ik aan de andere speakers (in 1 week achter elkaar door) die ik in een test opstelling gehoord heb en waarvan ik super tevreden ben .

Tijd om tussendoor plaatjes te schieten heb ik niet ,maar ik hoop ze volgende week helemaal af te hebben  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

  hello :angel: notworthy Groots in één woord, Marco!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

 stupid

Marco, respect!
Ziet er fraai uit, ben benieuwd naar de klank, maar ik vermoed  :yes: HB

WimPeu

Ziet er goed uit Marco. Ben erg benieuwd naar de klank. Lijkt me een spannend moment als je ze na al dat werk voor het eerst aan gaat sluiten.

We lezen het vast wel... notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32


lo

 stupid

Mooi project, heel benieuwd naar het resultaat.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

gerard

Toch wel mooi met één fullrange, interessante materie voor diy  :yes:
Leuk bedacht met de latjes; oogt weer slanker.

(had je de binnenkant van de speakeropening niet iets weg moeten frezen/afronden? wel een beetje "tunnel" zo door die 36mm ? )
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 24, 2012, 18:05:04
Ziet er goed uit Marco. Ben erg benieuwd naar de klank. Lijkt me een spannend moment als je ze na al dat werk voor het eerst aan gaat sluiten.

We lezen het vast wel... notworthy
stupid  Wijsheid uit het noorden des lands, ik zeg niks meer.   :-D :roll:       clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zoldar

Dat ziet er serieus goed uit. Goede hoogte ook!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Janver

Hier kan uw reclame staan!

cz79


TurboMarco

thx mannen  :-)

De andere krijgt vandaag nog 1 laagje lak en tijdens het drogen kan ik de grenen latjes schuren en in de blanke lak zetten .
Ik heb de ene box al wel beluisterd samen met de andere Fostex ,het is heel goed hoorbaar dat de Fostex 8db luider speelt (90db vs 82db) ,dus ik kan niet wachten tot de andere klaar is  :yes:

De Dayton luciferbox  :-D is zo klein en licht dat de zware Taralabs ls kabels er voor zorgen dat de kleine versterker zijn voorpootjes licht  clown1 ,maar goed de versterker doet het werk naar behoren en ik sleep dat ding met gemak overal naar toe .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F