De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

En wat WAF betreft ....al zet ik hier luidsprekers van 2 bij 2 mtr neer is het nog geen probleem  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

still life

mangini's kitje..






Citaat van: Marco op juni 29, 2011, 11:06:58
En wat WAF betreft ....al zet ik hier luidsprekers van 2 bij 2 mtr neer is het nog geen probleem  clown1

ah, she's easy..
I like easy women  :yes: just like easy speakers..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Mexicaanse Hond

Zie je wel, het ligt gewoon aan de instrumenten. Dat zeg ik ook altijd tegen de anderen. Als ik zes snaren op mijn bas had, dan kon ik ook veel beter spelen. Maar ja, ik heb er maar vier.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Niber

Een goede drummer heeft al die "onzin" toch helemaal niet nodig...??  clown1


Zonder gekheid, ziet er indrukwekkend uit. Zal nog eens goed naar DT luisteren, ik roep nl altijd op voorhand dat ik het niets vind (maar ken eigenlijk niets van ze).
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 29, 2011, 10:54:37
Zoek het woord schatplichtig eerst eens op, dan zul je zien dat ik niets ten nadele van Dream Theater zeg.  :-P

een wijs man sprak ooit:

CiteerIf I have seen further it is by standing on the shoulders of giants

notworthy


Citaat van: Niber op juni 29, 2011, 12:44:29
Zal nog eens goed naar DT luisteren, ik roep nl altijd op voorhand dat ik het niets vind (maar ken eigenlijk niets van ze).

goed plan..  8-)

nu back OT: kom maar op met je ADSY marco..  clown1
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Citaat van: still life op juni 29, 2011, 11:26:04
mangini's kitje..






Citaat van: Marco op juni 29, 2011, 11:06:58
En wat WAF betreft ....al zet ik hier luidsprekers van 2 bij 2 mtr neer is het nog geen probleem  clown1

ah, she's easy..
I like easy women  :yes: just like easy speakers..  :-D

Mike Mangini? daar heb ik ooit eens een clinic van gezien in Rotterdam in de tijd dat ie nog bij Vai speelde. Waanzinnige drummer...maar als je dan van hem hoord wat ie er allemaal voor op heeft gegeven  nopompom 15 tot 20 uur per dag drummen. Vanaf zijn 6 jaar tot en met zijn tiener jaren. Nooit uit geweest nooit vakantie's nooit gesport geen vrienden alleen maar drummen drummen drummen. Dan mag je ook wel goed worden maar of je een mooi leven hebt gehad. Het mooie was dat hij dat zelf aangaf. Hij zei dat je wel een bepaalde afwijking moet hebben om dat er allemaal voor over te hebben.

Hij heeft zo'n rare drumkit. Kleine trom in het midden dan de volgende toon daar links van en de daar op volgende toon weer rechts van het middenste trommeltje enzovoort...goed te zien op de onderste foto. Dat gaat voorbij aan elk conservatorium basis principe.  notworthy  Ziet er dan waanzinnig uit als ie van hoog naar laag of anders om gaat....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Nou hier dan alvast de nieuwe single van DT met Mike Mangini  8-)


http://youtu.be/oasnbzEMV08
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

FF WENNEN,is toch ietsje anders dan de laatste albums, maar wel lekker. Lijkt echter wel wat softer/rustiger?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Zoals ik nu de opname beluister via de headset van Trust vind ik het een beetje dun klinken ,maar vergeet niet dat het een teaser is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 29, 2011, 22:59:02
FF WENNEN,is toch ietsje anders dan de laatste albums, maar wel lekker. Lijkt echter wel wat softer/rustiger?
Beetje easy listening is het wel.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op juni 29, 2011, 23:01:12
Zoals ik nu de opname beluister via de headset van Trust vind ik het een beetje dun klinken ,maar vergeet niet dat het een teaser is .
Ik luister via de laptop met een Sennheiser HD590. Klinkt niet zoal het zou kunnen, maar dat lijkt me logisch.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

Als het complete album in de winkel ligt dan ben ik misschien de eerste (van het forum) die hem aanschaft ,dan zal ik uiteraard een verslag doen .

Ik heb trouwens ook alle bootlegs van DT waarvan de meeste een baggergeluid hebben ,maar dat drukt de pret niet want het gaat mij gelukkig nog steeds om de inhoud en niet de verpakking  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik ben op het moment druk bezig om vrijwel ieder vertrek in huis te voorzien van internet ,helaas bied dit huis onvoldoende kabelleidingen om snel de boel op orde te krijgen ,dan gaan we maar improviseren en verder afwachten tot alle hardware in huis is.

de 1007 bevalt mij uitermate goed en ik heb het gevoel dat het straks nog beter gaat worden wanneer alle hardware op zijn plek is en wanneer de ADSY aan te pas gaat komen .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 18, 2011, 20:46:58
Ik ben op het moment druk bezig om vrijwel ieder vertrek in huis te voorzien van internet ,helaas bied dit huis onvoldoende kabelleidingen om snel de boel op orde te krijgen ,dan gaan we maar improviseren en verder afwachten tot alle hardware in huis is.

de 1007 bevalt mij uitermate goed en ik heb het gevoel dat het straks nog beter gaat worden wanneer alle hardware op zijn plek is en wanneer de ADSY aan te pas gaat komen .

ik improviseer tegen woordig met but homepluggen voor internet als het lastig word met wifi of bedraad werkt super
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Marco: volgens mij moet jij nog wat over ls-kabels vertellen  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude