De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Jongens even vlug wat van me laten horen want ik ben al te laat op mn werk ,de 1007 is binnen en aangesloten ,maar wat een opties en bijbehorende ellende als je ff snel iets gedaan wilt hebben ,dus voorlopig heb ik alles op pure audio gezet en dat klinkt iig waanzinnig!!!

De Audyssey is zoals de vorige eigenaar hem heeft toegepast en dat klinkt hier voor geen ene knaak  nopompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jrm

 :-D zou akoestiek dan toch wat doen?

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Dream Theater is een prima band, maar wel schatplichtig aan mijn jeugdhelden van Genesis en Yes.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

Dreamtheater rulezz  HB

De akoestiek is van cruciaal belang  :yes: ,ik ga in de vakantie eens met de Audyssey aan de gang .

Wat trouwens ook fijn is dat de ab alle apparaten kent ,dus ik kan weer geld voor een Logitech in de zak houden .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

De AB's van Onkyo zijn geweldig. Ik leer hem altijd even van alle componenten de basis functie's. fluitje van een cent. Alleen daarom al wil ik een Onkyo.  :-D  Heeft jouw AB ook back-light? Die van mij niet. Wel een reden dan om up te gaan graden natuurlijk.  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Ik heb er 2 ab's bij waarvan 1 met licht ,diegene met de back-light hoort normaliter bij een 5007 en was voor mij doorslaggevend om de 1007 uut Drenthe te kopen .

Je hoeft de ab niet eens te richten op de toestellen ,zo nauwkeurig heb ik het nog niet eerder meegemaakt  :-o
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Reden genoeg om uit te gaan zien naar een 5007/8... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Marco op juni 28, 2011, 22:41:54
Ik heb er 2 ab's bij waarvan 1 met licht ,diegene met de back-light hoort normaliter bij een 5007 en was voor mij doorslaggevend om de 1007 uut Drenthe te kopen .

Je hoeft de ab niet eens te richten op de toestellen ,zo nauwkeurig heb ik het nog niet eerder meegemaakt  :-o

Allemaal prachtig Marco maar kan je wel mikken aub de tv verschiet steeds van zender hier zal waarschijnlijk komen door electriek in het weer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

 notworthy

Die van Martin had ik graag willen hebben ,maar helaas had ik op dat moment niet de pesos  :cry:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Maakte maar een geintje. De 808 volstaat prima hier. Laat de industrie eerst maar met wat interessants komen voordat ik hem inruil.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Ik zit nu voor het eerst naar de BD van Porcupine Tree te kijken+luisteren op het formaat DTS-HD master ,dit is toch ff wat anders dan de "gewone" DTS  :yes: ,maar naar mijn bescheiden mening klinkt het net een beetje te clean .....het rauwe is er een beetje vanaf zeg maar  :roll:
Wat beeldweergave betreft lijkt het net wat scherper ,hoewel de Raki daar ook een aandeel in heeft ben ik er iig toch content mee  :lol:

De rij met chips in de 1007 (die duidelijk zichtbaar zijn) worden ook behoorlijk heet ,meer nog dan de transistoren die een ruim gedimensioneerde koelelement hebben ,dat betekend dat de processoren toch wat te berekenen hebben  :-P

De 1007 heb ik nog niet aan het clippen gekregen ondanks dat ik op bepaalde momenten echt gas heb gegeven ,dat doet mij deugd want de 604E ging eerder over zn nek en de bedoeling was in eerste instantie dat zijn opvolger een stuk verder zou gaan (de buren denken daar vast anders over) ,al met al is de 1007 daarin geslaagd  hello
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

still life

Citaat van: Marco op juni 26, 2011, 12:05:34
...
Goed ik haal op aanraden van mn vrouw de EX4 uit de verkoop en zal hier tot in den treuren naar luisteren .

possible plot..  clown1

[spoiler]

zij heeft die 'olaf' wat bewerkt => no vectors  :no: => zij blij (WAF) => marco blij (ex4  :yes: onkyo)

[/spoiler]

:-D

Citaat van: WimPeu op juni 28, 2011, 23:01:11
Maakte maar een geintje. De 808 volstaat prima hier. Laat de industrie eerst maar met wat interessants komen voordat ik hem inruil.

ook gij zal tot in den treuren, die hap beluisteren..  :-P


Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 28, 2011, 20:23:43
Dream Theater is een prima band, maar wel schatplichtig aan mijn jeugdhelden van Genesis en Yes.  :yes:



bow down to your master ! gij luizige hond..  clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Mexicaanse Hond

Zoek het woord schatplichtig eerst eens op, dan zul je zien dat ik niets ten nadele van Dream Theater zeg.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

Het zijn allemaal zeer goede muzikanten ,en ook de nieuwe drummer hoort daarbij  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)