De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

TurboMarco

Ik had trouwens de Vectors al kunnen hebben ,maar dan zou ik in eerste instantie de EX4 als rears inzetten en achteraf vind ik dat gewoon zonde + dat ik toch meer ben van "boter bij de vis" en de verkopende partij kan rustig een tijd wachten tot het moment dat ik de EX4 verkocht heb ,de prijs van de EX4 staat nu wel vast op 1000,- en gaan voor geen cent minder weg .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op juni 25, 2011, 12:14:36
Ik had trouwens de Vectors al kunnen hebben ,maar dan zou ik in eerste instantie de EX4 als rears inzetten en achteraf vind ik dat gewoon zonde + dat ik toch meer ben van "boter bij de vis" en de verkopende partij kan rustig een tijd wachten tot het moment dat ik de EX4 verkocht heb ,de prijs van de EX4 staat nu wel vast op 1000,- en gaan voor geen cent minder weg .
Ruilen tegen de Xanadu's eventueel een optie?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op juni 25, 2011, 11:42:39
Citaat van: Marco op juni 25, 2011, 11:34:04


De Xanadu HRS  HB

Auw wat zien die er mooi uit.  :kwijl:

Erug Strak hoor Marco. Wordt dat je nieuwe aanwinst. ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Hij zegt net dat 'ie de Vectors gaat kopen. Wel bij de les blijven, Hans!  :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op juni 25, 2011, 12:31:55
Hij zegt net dat 'ie de Vectors gaat kopen. Wel bij de les blijven, Hans!  :-P :wink:

Ik wordt gek: deze verkopen ?? Wat zonde man.

Als dat diegene zijn die ik heb mogen beluisteren ??
Dan blijf ik bij mijn mening, zonde

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op juni 25, 2011, 12:37:37
Citaat van: f.luisteraar op juni 25, 2011, 12:31:55
Hij zegt net dat 'ie de Vectors gaat kopen. Wel bij de les blijven, Hans!  :-P :wink:

Ik wordt gek: deze verkopen ?? Wat zonde man.

Als dat diegene zijn die ik heb mogen beluisteren ??
Dan blijf ik bij mijn mening, zonde

Groet Whisper

Ik zou gewoon rustig even het draadje doorlezen, Hans. Dit zijn Xanadu's met Seas Excel Drivers als voorbeeld dat Xanadu die tegenwoordig ook gebruikt.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

still life

Citaat van: Whisper.nl op juni 25, 2011, 12:37:37

Ik wordt gek: deze verkopen ??

teveel getoeterd zeker ? clown1

voorlopig gaat ie vooral voor een nieuwe onkyo..    pompom
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Mexicaanse Hond

Ben je nu al toeter, dan?  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Heb het draadje een paar keer doorgelezen.
prrr ben net zoals JWX de draad nu kwijt.

Bij een EX4 kom ik hierop uit.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

Citaat van: f.luisteraar op juni 25, 2011, 12:20:33
Citaat van: Marco op juni 25, 2011, 12:14:36
Ik had trouwens de Vectors al kunnen hebben ,maar dan zou ik in eerste instantie de EX4 als rears inzetten en achteraf vind ik dat gewoon zonde + dat ik toch meer ben van "boter bij de vis" en de verkopende partij kan rustig een tijd wachten tot het moment dat ik de EX4 verkocht heb ,de prijs van de EX4 staat nu wel vast op 1000,- en gaan voor geen cent minder weg .
Ruilen tegen de Xanadu's eventueel een optie?
Dat is geen optie Harry ,en ik zal je morgen laten horen waarom  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op juni 25, 2011, 23:50:24
Citaat van: f.luisteraar op juni 25, 2011, 12:20:33
Citaat van: Marco op juni 25, 2011, 12:14:36
Ik had trouwens de Vectors al kunnen hebben ,maar dan zou ik in eerste instantie de EX4 als rears inzetten en achteraf vind ik dat gewoon zonde + dat ik toch meer ben van "boter bij de vis" en de verkopende partij kan rustig een tijd wachten tot het moment dat ik de EX4 verkocht heb ,de prijs van de EX4 staat nu wel vast op 1000,- en gaan voor geen cent minder weg .
Ruilen tegen de Xanadu's eventueel een optie?
Dat is geen optie Harry ,en ik zal je morgen laten horen waarom  :wink:
Patser.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

 :-D

Anders nieuws ,de verkoper (nota bene een maatje van me) vd Vectors trekt zich terug  :-( ,nog niets aan het handje hoor want ik heb gelukkig de EX4 nog niet verkocht ......anders was deze smiley van toepassing geweest  :x :x :x :x :x

Goed ik haal op aanraden van mn vrouw de EX4 uit de verkoop en zal hier tot in den treuren naar luisteren .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

We hebben met je te doen. :wink:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.