PM7004 of PM8003

Gestart door i2Paq, juli 13, 2011, 06:54:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: i2Paq op juli 14, 2011, 13:21:28
Het wordt de PM7004.

Ben erg aan het zwalken geweest de afgelopen dagen/weken.

In eerste instantie de PM6003 besteld omdat het een scherpe deal was. Echter zonder deze uit te pakken besloten dat het hem niet was. Dit kwam nadat ik bij Hepta was geweest ivm. restaureren van mijn Street Gold's.

Toen gekeken naar de PM7004, de PM8003 en de Pearl KI Lite.
De PM8003, mede omdat ik daar veel over gehoord en gelezen had. De prijs + het feit dat hij al een jaar uit productie was deden me besluiten dan eens naar de Pearl KI Lite te kijken omdat die laatste voor 899,- binnen bereik kwam.
De PM7004 wijkt niet zo veel af van de Pearl KI Lite (ja, wel in onderdelen en sommige specs, maar goed). Omdat ik de PM7004 voor 499,- kreeg aangeboden is dat budget-technisch gezien op dit moment een prima deal en ik denk dat het samen met de CD6003 een goed nieuw begin is.

Over een jaar kijken we weer eens verder.

Ben erg geholpen dank zij de vele topics hier die ik gelezen heb en de antwoorden op de door mij gestelde vragen, waarvoor DANK!

Gaarne profiel aanpassen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: i2Paq op juli 14, 2011, 13:21:28
Ben erg geholpen dank zij de vele topics hier die ik gelezen heb en de antwoorden op de door mij gestelde vragen, waarvoor DANK!

hello

is het forum ook voor.. geniet v/d spulletjes & stick around.. 

byebye
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: i2Paq op juli 14, 2011, 14:34:40
Citaat van: jwx op juli 14, 2011, 13:22:57
Gaarne profiel aanpassen  :-D

byebye
En dan nu hier een topic aanmaken en je set beschrijven met wat fotootjes erbij, kunnen wij ook allemaal kwijlen: http://marantzforum.nl/forum/index.php/board,33.0.html
:angel:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude