Fabrieksbezoek Blumenhofer (A.K.A. het Marantz-museum …)

Gestart door Arden, augustus 08, 2011, 16:41:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: John Wx op augustus 08, 2011, 20:36:29
neem me pak mee




:-D


Kamerindeling, daar heb ik ff niet zo snel aan gedacht  :roll:. Er komt nu toch enige twijfel opzetten  :-P.


Sander.

Marantz 81


joep



Ha Ha, doe mij maar een éénpersoonskamer dan.

O.k. dan nu nog even wie zit waar in de bus?

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

De eerste trip van Fritz naar Blumhofer deze twee werknemers zijn trouwens nog steeds zoek  :schater: wel gesignaleerd ergens maar waar ?




Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Trouwens deze is van Arjan na de Doelen show gemaakt door Lo na geluisterd te hebben naar Dynaudio



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

 :schater:

Zullen we nu maar weer on-topic gaan....?

Wie gaat er nog meer mee?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

 Als het zo doorgaat mogen we daarlijk niet meer mee  :schater:  ik hoop toch wel op een beter bed voor 25 euro  :-D

:schater: :schater: het moet niet gekker worden zeg ,hebben ze stiekum een foto van me gemaakt ,alleen drink ik tegenwoordig Hertog Jan ,maar is duitsland hebben ze ook heel lekker witbier Erdinger-Kristal


Arden

Heren,

even een eerste optie, aangegeven vanuit Duitsland. Het weekend van 26- 27- en 28 augustus. Thomas Blumenhofer zelf gaat op 3 september met vakantie, dit zou hem dus zeer goed passen.

Voor wat betreft hotelkamers, heeft men er moeite mee als er met 2 man op een kamer wordt geslapen? Het zijn géén 2 persoonsbedden hoor, die staan gewoon vrij! Zelf huren wij daar regelmatig een appartement, die hebben 4 slaaplaatsen, wederom allemaal vrijstaand wanneer gewenst. Van deze appartementen zijn er ik dacht 4 of 5. Prijzen zijn allemaal gelijk, €25 pppd. Aanmelden is misschien verstandiger via mail...

info@music2.nl

... dat maakt het voor ons wat makkelijker om intern bij te houden.
Vanaf morgen zal ik proberen het wel bij te houden in de openingspost, dat maakt het dan voor iedereen weer overzichtelijk...
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

JohnWx

Citaat van: Arden op augustus 09, 2011, 21:56:05
Heren,

even een eerste optie, aangegeven vanuit Duitsland. Het weekend van 26- 27- en 28 augustus. Thomas Blumenhofer zelf gaat op 3 september met vakantie, dit zou hem dus zeer goed passen.

Voor wat betreft hotelkamers, heeft men er moeite mee als er met 2 man op een kamer wordt geslapen? Het zijn géén 2 persoonsbedden hoor, die staan gewoon vrij! Zelf huren wij daar regelmatig een appartement, die hebben 4 slaaplaatsen, wederom allemaal vrijstaand wanneer gewenst. Van deze appartementen zijn er ik dacht 4 of 5. Prijzen zijn allemaal gelijk, €25 pppd. Aanmelden is misschien verstandiger via mail...

info@music2.nl

... dat maakt het voor ons wat makkelijker om intern bij te houden.
Vanaf morgen zal ik proberen het wel bij te houden in de openingspost, dat maakt het dan voor iedereen weer overzichtelijk...

hebben ze daar ook een Aldi  :wink: Marco
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: Arden op augustus 09, 2011, 21:56:05
Heren,

even een eerste optie, aangegeven vanuit Duitsland. Het weekend van 26- 27- en 28 augustus. Thomas Blumenhofer zelf gaat op 3 september met vakantie, dit zou hem dus zeer goed passen.

Voor wat betreft hotelkamers, heeft men er moeite mee als er met 2 man op een kamer wordt geslapen? Het zijn géén 2 persoonsbedden hoor, die staan gewoon vrij! Zelf huren wij daar regelmatig een appartement, die hebben 4 slaaplaatsen, wederom allemaal vrijstaand wanneer gewenst. Van deze appartementen zijn er ik dacht 4 of 5. Prijzen zijn allemaal gelijk, €25 pppd. Aanmelden is misschien verstandiger via mail...

info@music2.nl

... dat maakt het voor ons wat makkelijker om intern bij te houden.
Vanaf morgen zal ik proberen het wel bij te houden in de openingspost, dat maakt het dan voor iedereen weer overzichtelijk...
Betreffende weekend heb ik verplichtingen elders, op die data gaat `t hem niet worden voor mij :no:.


Sander.

Marantz 81


joep

Zoals ik al zei augustus en begin september zit bij mij helaas al vol.

Arden

Citaat van: John Wx op augustus 09, 2011, 22:12:28
[...]
hebben ze daar ook een Aldi  :wink: Marco

Vast, een duitser concern als dat bestaat er volgens mij niet...

O, en wat betreft die datum, dat was een eerste verzoek, het kan ook ná de vakantie van Thomas, dan schuift het simpelweg 2 weken op. We wachten gewoon de reacties nog even af, die knoop kunnen we van de week wel doorhakken.
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.