Ken Ishawiti morgen bij correct

Gestart door Marantz 81, november 07, 2009, 13:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

ga er maar vanuit dat hij zelf met hele dikke speakers draaid, -en ik denk iets van een jaar of 30 oud....

HiFi gek

Citaat van: joep op november 09, 2009, 11:31:46

Het merk speakers zijn niet zijn keuze. Maar hij moet het merk gewoon gebruiken. Anders stonden er echt wel andere speakers hoor. Maar dat zal hij niet snel toegeven. Wiens brood men eet.................


Hier heb je helemaal gelijk in , ik weet het van een betrouwbare bron wiens naam ik niet zal noemen .



Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Volgens de advertentie zou er een set van 50.000 euro spelen .
Dus ik had mij al helemaal verheugd op de komplete reference serie MA9-S2  ,  SC7-S2  ,  SA7-S1 .
Maar helaas bleek dit een lokkertje naar mijn idee te zijn .

Het was dus de KI pearl set met die naar mijn smaak afgrijselijke MS Performance 6 luidsprekers .
De klankkleur stond hierdoor lijnrecht tegenover mijn persoonlijke voorkeur , ik hou van een warme klankkleur .

De set had wel degelijk kwaliteiten in huis gezien de prijs incl boxen van rond de 11.000 euro .

De rest van mijn luistersessie samen met LO van het forum is al heel mooi beschreven door LO zelf , ik heb hier dan ook niets meer aan toe te voegen .
Een zeer duidelijke beschrijving LO  :yes:



Groeten  EDWIN  B

joep

Citaat van: HiFi gek op november 09, 2009, 17:43:53

Hier heb je helemaal gelijk in , ik weet het van een betrouwbare bron wiens naam ik niet zal noemen .



Groeten  EDWIN  B

Nee noem zijn naam maar niet. Maar hij heeft wel lekker grote boxen. Zo van het soort waarmee je er met moeite 2 van in een doorzonwoning kunt proppen.

lo



Citaat van: HiFi gek op november 09, 2009, 17:55:45
De rest van mijn luistersessie samen met LO van het forum is al heel mooi beschreven door LO zelf , ik heb hier dan ook niets meer aan toe te voegen .
Een zeer duidelijke beschrijving LO  :yes:



Groeten  EDWIN  B

Dank je Edwin HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

lees dit nu pas ,maar hij gaf dat zelf ook aan toen we in eindhoven waren dat die liever met grotere speakers draait  byebye

BernHardN


Marantz 81

iemand die na 30 jaar nog steeds geen nederlands kan  :lol:

Mexicaanse Hond


BernHardN


lo

Hij praat ook heel zachtjes en heeft voor zijn image een stopwoordje ontwikkeld HB. Kent iemand het? :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

BernHardN


lo

Citaat van: BernHardN op november 30, 2009, 19:53:00
yes, hà   :-D

Jij ken Ken :-D
Hij frot dat dan op een typische manier aan elkaar en dan wordt het een soort yeah maar dan verkort zeg maar.
Je moet wat doen om je te onderscheiden HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

BernHardN


lo

Citaat van: BernHardN op november 30, 2009, 20:31:24
en z'n vrouw Barbie  :schater:

Laat ie die nou toevallig weer verborgen hebben gehouden :schater:
Misschien is ze er ook wel moe van :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.