Activa zijn set

Gestart door Activa, oktober 27, 2012, 11:36:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op oktober 29, 2012, 15:46:50
ik heb ze onder de 2000 gezien incl. stands

Betweter jij John uuuhh Chris  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Activa

Citaat van: John Wx op oktober 29, 2012, 10:53:39

excuses een ongeduldig klein kind soms die dan ze gelijk wilt hebben maar eigenlijk soms een eicel is en baalde dat hij het niet wist  :-(


Nu ben je toch wel wat hard voor jezelf, maar anderzijds zelfkennis is het begin van alle wijsheid  :wink:.

Activa

Citaat van: cz79 op oktober 29, 2012, 15:46:50
ik heb ze onder de 2000 gezien incl. stands

Nieuw??? Het is nog een flink bedrag maar dat zou ik er nog aan kunnen geven.
Voor dat geld vind je natuurlijk nog fraaie speakers, dat zou weer keuzestress geven  :|.
Dus gelukkig dat het geld even op is  :-D.

cz79

volgens mij tweedehands ...eeh vrijwel nieiw staat er en ze kosten 1850 (Diapason Karis2)

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op oktober 30, 2012, 07:12:41
volgens mij tweedehands ...eeh vrijwel nieiw staat er en ze kosten 1850 (Diapason Karis2)

Sorry, Karis 2 is het kleine broetje van de Adamantes III.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Activa

#65
De voorbije dagen nog wat bezig geweest om de rommelnest wat op te kuisen en alles wat proper te bekabelen. En dan ook maar meteen een netwerkswitch van Cisco geplaatst zodat de UD 7007 nu eveneens aan het internet hangt. En dan meteen ook maar de Sony zijn wifi uitgezet en via een kabeltje op de switch gezet, heeft nog altijd mijn voorkeur ook al gaf de wifi geen problemen.
Ik heb dan ook maar meteen de kabelgaten afgedicht door middel van zelfgemaakte afdekplaatjes met afdichtborstel zodat je er langs de voorkant niet meer kan doorkijken, dat oogde wat slordig  :?.
Hier nog wat foto's van voor en na.

Activa

En nog wat foto's waaronder ook de tuner die ik momenteel gebruik om radio te luisteren. Dat is een denk al 20jaar oude Nikko T600 echt een fantastische tuner niks RDS en toestanden maar gewoon oer en oerdegelijke ontvangst.
Die maakt in feite deel uit van mijn vintage set die bestaat uit een voor & eindversterker van Nikko en de voornoemde tuner plus een Philips cd-speler. Stuk voor stuk behoorlijk oude toestellen (eindversterker meer als 30 jaar) maar nog steeds perfect spelend. Ik zal eens wat pics nemen en het plaatsen.

Cornelis1921

supid
P.S. Wat zijn dat voor monitors, Activa? (Zonder zelf op onderzoek uit te hoeven gaan... :-D)
notworthy byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin




Zo zo, op de burenbeuker van Mause na zie ik niet vaker een vettere installatie voorbij komen dan de mijne....


:schater:

Cornelis1921

 notworthy Daar zijn de kriebelspiekers van Activa en mijzelf zééér bescheiden bij, mag ik wel stellen... clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Hahhahaha, Ja Cor...
Dit zijn echte boksen,,,,,,,


Die tweeters waar jullie allemaal naar luisteren mag de naam luidspreker niet dragen...


:wink:


:-D    :schater: :schater:

Cornelis1921

 :wink: Met enige fantasie kunt men ze nog maxi-tweeters noemen. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Zelfs m'n koptelefoon heeft dikkere drivers...  clown1

Cornelis1921

#73
Het ridiculiseren van andermans gear is flauw en kinderachtig... :x nonono Daar zal men mij nooit aan mee zien doen. Al geldt hier op het forum nog zo: wie heeft de langste? :schater: ;-) :angel:

P.S. stupid Is het bovenstaande nu soms vloeken in kerk? clown1 byebye
P.P.S. Activa, namens marvin mijzelf, nederige excuses notworthy voor de topicvervuiling....

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ik waardeer een ieder zijn mening en set, maar je moet me natuurlijk niet voeden in mijn sarcasme Cor...  :-D