Activa zijn set

Gestart door Activa, oktober 27, 2012, 11:36:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: marvin op november 18, 2012, 04:37:10
Ik waardeer een ieder zijn mening en set, maar je moet me natuurlijk niet voeden in mijn sarcasme Cor...  :-D
Ik zou willen zeggen: marvin, kom maar op, wie doet mijn set wat.. :angel: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Marvin, i.i.g. voor straks welterusten en slaap lekker! zzz byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Activa

Citaat van: Cornelis1921 op november 18, 2012, 04:34:01
Het ridiculiseren van andermans gear is flauw en kinderachtig... :x nonono Daar zal men mij nooit aan mee zien doen. Al geldt hier op het forum nog zo: wie heeft de langste? :schater: ;-) :angel:

P.S. stupid Is het bovenstaande nu soms vloeken in kerk? clown1 byebye
P.P.S. Activa, namens marvin mijzelf, nederige excuses notworthy voor de topicvervuiling....

Pfffffttttt...... ik kan best tegen een stootje hoor, ben al wat te oud (en verstandig???) om snel uit mijn lood geslagen te zijn  byebye.

JohnWx

mooi ijverig kabel weg werk (werk)


weet niet of ik werk na werk mocht zetten ivm taal misbruik  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ziet er netjes uit ,mooie speaker stands ook  :yes:

Marvin

Het is inderdaad geen verkeerd plaatje!

Was vannacht natuurlijk ook allemaal niet zo serieus bedoeld.  :-P

Activa

Citaat van: Marantz 81 op november 18, 2012, 11:43:51
Ziet er netjes uit ,mooie speaker stands ook  :yes:

Stands zijn eigen werk, niet zo moeilijk hoor. Wat hout laten zagen vervolgens ronde openingen uitfrezen met een bovenfrees en behandelen zodat het wat mooii blijft. Daarna transparante dikwandige kunststof pijp tussen kleven met transparante kit (met een mal die je op voorhand maakt zo dat alle haaks en recht staat). Vullen met zand (hier in 2 kleuren) zodat ze lekker stabiel en zwaar zijn en klaar is het.
In het midden van de grote transparante buis zit een kleine gewone pvc pijp waar de kabel door kan.
Enige waar je moet op letten is dat alles perfect dicht gekit is zodat je zand er niet uit kan en dat je voor dat zand bovenaan een afsluitbare vulopening hebt.
En ben je de kleur moe gezien dan kap je het zand eruit en kies je wat anders  :lol:.
Heb er voor mijn zus ook eens gemaakt maar dan met 3 aluminium buizen die met zand gevuld zijn, en daar staan dan Tannoy's M1 op. Fijn als je zelf wat kan maken geeft best voldoening.