Activa zijn set

Gestart door Activa, oktober 27, 2012, 11:36:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81


JohnWx

Dan willen we het niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Lijkt me duidelijk, voor vanavond moet het er staan anders volgt een bannetje...

:-D  clown1
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op oktober 28, 2012, 17:40:30
Lijkt me duidelijk, voor vanavond moet het er staan anders volgt een bannetje...

:-D  clown1

Net lid en gelijk al lid van de clownen club

:-D notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Activa

Niet zo snel opgeven hé gasten  :wink:.
Wat weten we al het is Italiaans en ze maken hun speakerunits zelf. In feite is dat zelfs hen van hun hoofdbezigheden maar niet in Home-Hifi en ik zei ook dat ze speakers klein en GROOT maken, waar gebruiken ze groot???
Ze hebben ook een naar het schijnt geweldige studiomonitor uitgebracht die bij proffesionals heel erg in de smaak valt en eveneens in de prijzen is gevallen met een award als beste monitor in 2012.


JohnWx

Dan willen we het niet kennen  byebye


Heb vanmiddag wel van die pa bouwers uit Italy gezien maar die sla ik altijd over  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Je weet het wel spannend te maken, ik ben nu wel benieuwd!!!  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Activa

Citaat van: John Wx op oktober 28, 2012, 20:14:05
Dan willen we het niet kennen  byebye


Heb vanmiddag wel van die pa bouwers uit Italy gezien maar die sla ik altijd over  :yes:

Er zijn heus wel merken die PA bouwen en toch ook fraaie hifi (JBL / Tannoy / Klipsch / Focal) dus om het onmiddelijk dan maar met de nek aan te kijken lijkt me toch maar zozo  :wink:.
Per slot van rekening blijft een speaker in grote lijnen steeds hetzelfde, al ga je anders ontwerpen naar gelang de doelstelling. Voor PA ga je zorgen voor een hoge output en dat zal vaak idd tenkoste van de finesse gaan. Voor hifi of studiotoepassingen ga je een zo acuraat mogelijke weergave nastreven en minder op output focussen.
Ben je een goed fabrikant/ontwerper dan kan je mogelijk beide richtingen goed beheersen. Daar zie ik geen probleem Audi bouwt fijne familiewagens (A1.....) en ongetwijfeld fantastische sportwagens (R8).
Nu moeten jullie toch kort er gaan opzitten.

JohnWx

Citaat van: Activa op oktober 28, 2012, 23:04:09
Er zijn heus wel merken die PA bouwen en toch ook fraaie hifi (JBL / Tannoy / Klipsch / Focal) dus om het onmiddelijk dan maar met de nek aan te kijken lijkt me toch maar zozo  :wink:.

wel van merken waar de hoofd moot PA is die sla ik over

De merken die je net op noemt hebben hun sporen allang verdient in audioland, als ik het merk niet ken dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde  byebye


En auto's heeft weinig tot wel niets met audio te maken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op oktober 28, 2012, 09:37:26
Heb er nog eens over nagedacht en Chario is niet goed.Die speakers zijn van Opera volgens mij.

die gebruiken door en door hout Opera
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

PA spullen van JM-lab Focal moet ik nog tegen komen evenals van Klipsch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus


JohnWx

#42
Citaat van: Maus op oktober 29, 2012, 00:16:38
Hmm?





kijk jij even naar de definitie van PA bv: Wiki
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

voor bruiloften en bingo


maar we dwalen af het ging erom daat een merk als Klipsch bekend zou staan als PA merk  :no:

Dan kan je BNS Bronx ook PA noemen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.