21% actie

Gestart door pietjepc, september 21, 2012, 17:46:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietjepc

Bij Hchifi hebben ze momenteel de volgende actie voor de nieuwe Marantz produkten:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=126499.0
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

lo

Mooie actie, sla je slag..
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

verziek de markt denk ik meer  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

dat kan ook, maar als je in de markt bent.....
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... zij hebben altijd hele strakke aanbiedingen, hebben eigen goede aanvoerkanalen en doen niet mee aan prijsafspraken met importeurs. De eigenaar is een muziekliefhebber (muzikant) in hart en nieren en heeft een heel eigen, bijzondere kijk op het doen van zaken. Z`n zaak heeft ie om brood op de plank te hebben en z`n muzikale projecten te kunnen financieren. Ik ben wel fan van hen :yes:.

WimPeu

Dat nu eenmaal de winst voor de consument. Zou normaal niet snel iets in Limburg gaan kopen. Geeft ook wel aan dat de adviesprijzen ook gewoon veel te hoog zijn in het begin. Al snap ik best dat als je een duur winkelpand hebt met personeel wat vrouw en kinderen moet onderhouden dat dat ergens van betaald moet worden.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: xander32 op september 21, 2012, 22:16:38
... zij hebben altijd hele strakke aanbiedingen, hebben eigen goede aanvoerkanalen en doen niet mee aan prijsafspraken met importeurs. De eigenaar is een muziekliefhebber (muzikant) in hart en nieren en heeft een heel eigen, bijzondere kijk op het doen van zaken. Z`n zaak heeft ie om brood op de plank te hebben en z`n muzikale projecten te kunnen financieren. Ik ben wel fan van hen :yes:.

ze mogen er niet openlijk mee adverteren maar doen het wel via fora, ik vind het de markt verzieken maar is mijn mening
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op september 21, 2012, 23:04:31
Dat nu eenmaal de winst voor de consument. Zou normaal niet snel iets in Limburg gaan kopen. Geeft ook wel aan dat de adviesprijzen ook gewoon veel te hoog zijn in het begin. Al snap ik best dat als je een duur winkelpand hebt met personeel wat vrouw en kinderen moet onderhouden dat dat ergens van betaald moet worden.

Dat wel, veel mensen willen mooie winkel goede service en voorlichting en ook nog is een goede luister ruimte maar gaan het dan ergens anders kopen of bestellen en maar trots zijn dat ze het zo geodkoop hebben

Ieder zijn eigen kijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: WimPeu op september 21, 2012, 23:04:31
Dat nu eenmaal de winst voor de consument. Zou normaal niet snel iets in Limburg gaan kopen. Geeft ook wel aan dat de adviesprijzen ook gewoon veel te hoog zijn in het begin. Al snap ik best dat als je een duur winkelpand hebt met personeel wat vrouw en kinderen moet onderhouden dat dat ergens van betaald moet worden.
Niet in Limburg maar toch wel in Twente o nie dan?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

xander32

Citaat van: John Wx op september 21, 2012, 23:20:42
ze mogen er niet openlijk mee adverteren maar doen het wel via fora, ik vind het de markt verzieken maar is mijn mening
Een gat in de markt, een maas in de wet ... zakelijk gezien vind ik het clever van hen. En zij hebben ook gewoon een (nieuw) winkelpand met (beperkt) personeel (zijn met z`n 2-en), welke echte liefhebbers zijn en weten waar ze het over hebben en ze bieden ook nog eens de volle service.

Als de concurrentie daar niet aan mee kan komen; jammer voor hen, goed voor mij 8-).

JohnWx

Citaat van: xander32 op september 22, 2012, 08:15:24
Een gat in de markt, een maas in de wet ... zakelijk gezien vind ik het clever van hen. En zij hebben ook gewoon een (nieuw) winkelpand met (beperkt) personeel (zijn met z`n 2-en), welke echte liefhebbers zijn en weten waar ze het over hebben en ze bieden ook nog eens de volle service.

Als de concurrentie daar niet aan mee kan komen; jammer voor hen, goed voor mij 8-).

zo kan en zie ik het ook als ik weer een andere pet op heb, heb zelf de term open dozen in NL bedacht bij POLECTRO  :x


waarom moeten panden trendy zijn eigenlijk en een mooie ouwe muur met een mooie foto is ook art  :wink:


ben aan het draaikonten merk je al en ik moet zeggen niet ondanks zijn prijs (ook) maar ook gwoon hoe hij zich profileert of d op fora etc. en service alleen Limburg ? waarom daar en niet gewoon in zal Baarn niet noemen maar Hsum Afoort Almere  :-D

Enige klacht om te ontdekken geen koffie, drinkt hij zelf ook niet  :-) maar wel happy meals bij lang luisteren  hello


vr gr de draaier  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: xander32 op september 22, 2012, 08:15:24
Als de concurrentie daar niet aan mee kan komen; jammer voor hen, goed voor mij 8-).


kunnen ze ook iets meedoen natuurlijk  :-D


http://www.youtube.com/watch?v=4ZfX0AO55t0&feature=relmfu
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

... ter info; het "nieuwe" pand betreft er eentje uit de jaren `30, met de karakteristieke hoge plafonds, welke zij hebben opgeknapt ... ik had beter de term een "ander" pand kunnen gebruiken i.p.v. "new"  :yes:.

Enne beste mr. "draaier" - van jou weten wij dat en ik stoor mij daar in het geheel niet aan :wink:. Het houdt het forum een beetje levendig :-).

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op september 22, 2012, 10:16:27
zo kan en zie ik het ook als ik weer een andere pet op heb, heb zelf de term open dozen in NL bedacht bij POLECTRO  :x


waarom moeten panden trendy zijn eigenlijk en een mooie ouwe muur met een mooie foto is ook art  :wink:


ben aan het draaikonten merk je al en ik moet zeggen niet ondanks zijn prijs (ook) maar ook gwoon hoe hij zich profileert of d op fora etc. en service alleen Limburg ? waarom daar en niet gewoon in zal Baarn niet noemen maar Hsum Afoort Almere  :-D

Enige klacht om te ontdekken geen koffie, drinkt hij zelf ook niet  :-) maar wel happy meals bij lang luisteren  hello


vr gr de draaier  8-)
Voor dit soort zaken moet je gewoon "open mind" hebben. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *