De set van ... juvade *even voorstellen*

Gestart door juvade, februari 07, 2012, 10:42:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Mooi apparaat zo van binnen  :yes:  heb geen idee van de philips verder die je hebt

Zelf wel eens gedacht om een hele goede multi speler te kopen  :-) en de UD8004 leek me toen wel een hele mooie

JohnWx

Ik dacht dat je foto toestel op panorama stond maar hij is echt breeeeddd de tv  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Ja erg mooi deze TV, heb hem wel eens gezien. notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

 stupid juvade, ook namens mij, welkom hier. Heel veel plezier op en van het forum. Groeten, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Mooie tv en de Phillips BD speler is gemaakt als een tank. De Cinema TV is iets waar ik nog niet uit ben of het werkt met gewone tv uitzendingen.  Heb je mischien een paar fotos van een film met sub titles verschoven en van een tv uitzending?

Wat gebeurd er bijvoorbeeld met films waarbij van letterbox naar breedbeeld word versprongen? (denk aan the dark knight).

Mooie set en goed in de kamer gezet.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Knappe set heb je staan!

Welkom op dit gezellige forum  pompom

jowa


juvade

Citaat van: Zoldar op februari 08, 2012, 08:11:05
Mooie tv en de Phillips BD speler is gemaakt als een tank. De Cinema TV is iets waar ik nog niet uit ben of het werkt met gewone tv uitzendingen.  Heb je mischien een paar fotos van een film met sub titles verschoven en van een tv uitzending? Wat gebeurd er bijvoorbeeld met films waarbij van letterbox naar breedbeeld word versprongen? (denk aan the dark knight).

Voor de foto's moet ik van het weekend even aan de slag .... kort gezegd gebeurd er niets met films die je in 21:9 bekijkt. Hij snijdt alleen boven en onder de zwarten balken eraf. Concreet houdt dat voor bijvoorbeeld The Dark Night in dat de extra informatie van de IMAX scenes eraf valt. Ik vind dat geen probleem ... het is het waard!

Verder kijken we normaal 16:9 materiaal gewoon in 16:9 met zwarte balken links en rechts. Ik moet eerlijk zeggen dat het apparaat allemaal functies heeft om het beeld passend te maken en de scaler/video chip is echt wel goed, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167