De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bert50

Mensen,
Bedankt voor de leuke reacties over mijn set.
Mijn vrouw krijg nog steeds  kippenkoorts :no: :no: van de afmetingen (hoogte) 1.55 cm
De sound wordt met de week beter ze hebben een lange inspeeltijd nodig om los te komen.

Ik geniet met volle teugen van deze set: ik heb momenteel wel een voorkeur voor 24 bits opnamens om te streamen,
via de dac 30 van Accuphase die is toch ontzettend mooi hoor

Volgende week komt Lo langs om de C2 te beluisteren.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

 :yes:
En niet alleen de C2's natuurlijk, alhoewel ik daar wel stik jaloers op ben natuurlijk, maar gewoon het totale plaatje. En ja ik heb zeer zeker een zwak voor die speakers sinds ik ze uitvoerig heb kunnen beluisteren bij audio TV centrum in Eindhoven. (zie mijn recensie: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,3956.0.html)

Ik heb er veel zin in en kijk er naar uit :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Veel plezier Lo!
Ben ook benieuwd hoe de speakers klinken.

Nog even en ik kom naar 't zuiden  :-D

joep

Citaat van: lo op januari 12, 2012, 19:20:48
:yes:
En niet alleen de C2's natuurlijk, alhoewel ik daar wel stik jaloers op ben natuurlijk, maar gewoon het totale plaatje. En ja ik heb zeer zeker een zwak voor die speakers sinds ik ze uitvoerig heb kunnen beluisteren bij audio TV centrum in Eindhoven. (zie mijn recensie: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,3956.0.html)

Ik heb er veel zin in en kijk er naar uit :yes:

Heb gisteren 3 uur met Lo in de auto gezeten. C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, C2, pfffffffffff.

lo

 :-D
Tsja, Bert heeft weer wat bij me los gemaakt.... notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Leo,
We gaan er een leuke luisterdag van maken  pompom pompom.
Tot Donderdag.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

joep

Bert, leg wel even een handdoek over de bank voordat Lo komt.

WilliamB

Bert,veel luisterplezier met Leo.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Veel plezier met het luisteren  :-) ben benieuwd naar het verslag van Leo  :-D

lo

Morgen is het zover :-D
Kan haast niet meer wachten om die schitterende set te gaan beluisteren.  pompom
Ben heel erg benieuwd naar de interactie van de C2's met de ruimte. Ik realiseer me wel dat ze nog niet volledig los zijn waardoor de finesses nog niet hoorbaar zullen zijn. Och zou zo maar eens een reden kunnen zijn om Bert nogmaals met een bezoek te vereren :yes: :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Leo,
Je ben nog niet op bezoek geweest maar je mag nu al terugkomen pompom pompom
Nog een paar uurtjes dan is het zover  hello hello ps de C2 dat is niks hoor :no: :no:
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

WilliamB

Heren veel succes morgen. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Veel plezier morgen  :yes: Als dynaudio liefhebber zou ik die C2 ook wel een keer willen horen

Zelf heb ik nu sinds kort de Focus 220 en leo de contour S3.4  ,vraag me wel niet waf hoe C2,s moeten klinken  :kwijl:


bert50

Marantz 81,

Geen enkel probleem om te komen luisteren pm maar waneer je kunt.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Ben benieuwd, lees het verslag van Leo wel, en anders hoor ik het volgende week rechtstreeks van hem.

Veel luisterplezier morgen.