De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cz79

Wat een mooie set! :yes: Die combi ken ik ergens van en daar klonk het ook al zo goed (lo) :kwijl:

bert50

#61
Goedemorgen mannen,
Jaja dan moet ik weer gaan sparen   nonono nonono  voor een mooie.......dp 600 of dp 700 hello hello
Nee ik vindt het voorlopig mooi zo en ga lekker genieten van alle mooie muziek die ik hier heb staan.
Het was gisteren een leuke sessie met Arjan 8 Maart ga ik zijn Focus 220 beluisteren.
Dit is toch wel leuk om met verschillende mensen over hifi en muziek te praten.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

WilliamB

Daar ga ik volgende week naar toe, erg leuk om onze ervaringen uit te wisselen.

Veel luisterplezier op 8 maart.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WimPeu

Prachtige set  notworthy alleen die speakers...hoe goed ook.....

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bert50

Wim hoe bedoel je die speakers ??
Te groot de kleur :angel: :angel:
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

Citaat van: bert50 op februari 12, 2012, 12:48:58
Wim hoe bedoel je die speakers ??
Te groot de kleur :angel: :angel:
Gr Bert

Het merk  :angel:

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik vind ze niet mooi...(understatement)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Musicman

Citaat van: Marantz 81 op februari 11, 2012, 20:50:31
Vandaag bij Bert op bezoek geweest om zijn set te beluisteren  :-)

Even kennis gemaakt met elkaar onder het genot van een Cappucino en tompoes  :yes: nadat we tijdje hebben zitten praten was het tijd om te gaan luisteren eerst stonden de speakers zo,n 50 cm van de achterwand en later 77 cm ( met de rolmaat  :-D ) we hebben veel verschillende muziek beluisterd zowel via de cd speler als via de streamer met I Pad bediening ,wat ik ook wel leuk vondt dat het gewoon genieten van de muziek was en niet alleen maar van die hoogwaardige opname,s luisteren onze voorkeur gaat daar wel naar uit , maar het gaat tenslotte om de muziek die je goed vindt  pompom

Het luisteren naar de C2 MkII is echt heel mooi  notworthy in eerste instantie viel gelijk het voor mij vertrouwde neutrale dynaudio geluid op ,na verder luisteren en wat meer volume en verschillende soorten muziek en kwaliteit in opname,s , het klinkt net alsof de speakers totaal loss van de ruimte zijn een muur van geluid ver buiten/boven en naast de speakers met veel kracht en enorm veel detail met het grootste gemak wordt alles weergegeven totaal loss van elkaar zelfs de kleinste details van achtergrond instrumenten , Man wat een speakers  :kwijl: :kwijl: met R.E.M  everybody hurst kregen de gemoederen het even moeilijk  :wink:

Vondt het een gezzelige dag en bijzonder mooie luisterervaring bedankt voor de broodjes koffie en gastvrijheid

Tot over een paar weken bij mij  byebye

Dan ben je in de buurt geweest.......
Zo zie je maar weer, dat een kleine gemeente toch veel moois te bieden heeft he?  :yes:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

bert50

Wim,
dat mag je gerust zeggen tegen mij mijn vrouw vindt ze ook niet mooi violent1 violent1 violent1
te groot de kleur vindt ze mooi maar te groot. violent1 violent1
Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

cz79

Citaat van: WimPeu op februari 12, 2012, 13:04:15
Durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik vind ze niet mooi...(understatement)

Kwestie van smaak en ze zijn niet echt sober of gewoontjes om te zien, tamelijk markant.
Ik vindt het opzich wel aardig (uiterlijk) maar zou ze zelf ook niet zo heel snel uitzoeken

Marantz 81

Ach smaken verschillen en er is genoeg keus

Maar dat DDC is echt  :-o notworthy

cz79


Marvin


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

#74
Ach, verkeerde link...

Maar ik was wel sneller...!  :-D

(sneler is natuurlijk met dubbel L).