De set van Dimitri

Gestart door dimitri, mei 31, 2011, 01:50:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimitri

Hoi,

hierbij mijn set, half badend in het zonlicht wat zo fraai onze huiskamer binnenkomt.

Marantz SR5400
Marantz SA7001
Marantz UD5005
Quad 12L
Quad L2 Centre

Ik ben nog op zoek naar een set Quad 22L2 om vervolgens de 12L's als rears te gebruiken. Vervolgens een mooie TV en dan de SR vervangen door eentje met HDMI in/out. Maar voor nu ben ik er erg blij mee.

groet,
Dimitri

Cornelis1921

 hello
Citaat van: dimitri op mei 31, 2011, 01:50:29
Hoi,

hierbij mijn set, half badend in het zonlicht wat zo fraai onze huiskamer binnenkomt.

Marantz SR5400
Marantz SA7001
Marantz UD5005
Quad 12L
Quad L2 Centre

Ik ben nog op zoek naar een set Quad 22L2 om vervolgens de 12L's als rears te gebruiken. Vervolgens een mooie TV en dan de SR vervangen door eentje met HDMI in/out. Maar voor nu ben ik er erg blij mee.

groet,
Dimitri
Hoi Dimitri, soms familie van die andere, beroemde, voornaamgenoot. Half slaperig heb ik je overigens prachtige set bewonderd. Alsnog van harte welkom op ons soms , niet alleen audio-, knotsgekke forum, waar marantz meer gedaan heeft dan zijn naam eraan te verlenen. Veel lees- en postplezier. Zie o.a. het meet & greet topic voor de overige mogelijkheden. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

 stupid Welkom op dit forum, gave surround set, met erg mooie luidsprekers.