Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Daar zijn de meningen over verdeeld. "Buizengoeroe" Hay van Hay End Audio is van mening dat je beter een geïntegreerde buizenversterker kunt nemen vanwege de kortere signaalwegen. Minder storingsgevoelig dan de bekabeling die je nodig heb voor het verbinden van preamp en monblokken. Bovendien zijn die ook minder kostbaar. Het oog wil ook wat zullen we maar zeggen. En dat is het mooie van buizenversterker, waarbij de buizen zichtbaar zijn.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

🤔

... dus je kan het jou voorstellen dat er ook mensen gelukkig kunnen zijn met monoblokken die het niet doen ?

Vinyl_Fuchs

Slecht gelezen. Niet werkende apparatuur heb je natuurlijk geen ene moer aan. Grrrrrrr.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32


SB_Marantz

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 29, 2020, 12:58:33
Slecht gelezen. Niet werkende apparatuur heb je natuurlijk geen ene moer aan. Grrrrrrr.

Een defect mono blok en een niet correct werkende eindversterker ....tja .....een keer laten repareren.

Maar je hebt de 1150 en de 170 nog dus zonder muziek zit je niet gelukkig.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Ik kan ook nog mijn koptelefoon gebruiken via de ND8006. Voor de NAT Audio moet ik naar Audiocare gaan: zijn de officiële reperateurs.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Via een hoofdtelefoon luisteren geeft mij wel een heel andere beleving, hoe goed het ook klinkt. Maar je zit niet zonder.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 01, 2020, 12:08:45
Ik kan ook nog mijn koptelefoon gebruiken via de ND8006. Voor de NAT Audio moet ik naar Audiocare gaan: zijn de officiële reperateurs.

Vinyl_Fuchs

#382
Lekker dan, Heos heeft ook last van virussen. Gdvr. violent1 violent1 violent1.

https://denon-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2288/~/netwerk-connectie-problemen

Wil ik na een hele dag in de weer te zijn geweest effe muziek via koptelefoon luisteren, gaat dat ook niet.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Netflix op 2de tv doet het ook al niet. Ga sinds lange tijd maar eens vroeg naar bed.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 21, 2020, 21:05:54
Lekker dan, Heos heeft ook last van virussen. Gdvr. violent1 violent1 violent1.

https://denon-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2288/~/netwerk-connectie-problemen

Wil ik na een hele dag in de weer te zijn geweest effe muziek via koptelefoon luisteren, gaat dat ook niet.
En doet het weer.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32


Vinyl_Fuchs

Ben een beetje klaar met posten, hier op het forum. 0,0 reacties.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 11, 2020, 02:29:57
Ben een beetje klaar met posten, hier op het forum. 0,0 reacties.

Lees nog iedere dag mee dus ook met jouw berichten de aandacht is er ben niet zo,n actief met reageren.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Zou het jammer vinden als je stopt met posten, ik vind jouw bijdrages altijd leuk om te lezen en ik vermoed dat ik niet de enige ben. Volgens mij heb ik dit al eens eerder bij je aangegeven. Inderdaad er zijn veel lezers en minder posters, dat is niet anders. Lekker blijven posten dus!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Ja Roy, vind jouw bemerkingen en opmerkingen (vaak met veel humor gemaakt) nog altijd de moeite van het posten waard; ik schaar mijzelf achter Leo zijn woorden. En anders ga ik een topic openen met het bovenschrift: "Vinyl_Fuchs - Roy - moet blijven". ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *