Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Wow, die ziet er ook direct veel meer recent en bruut uit




Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 12, 2019, 22:32:26
Toch mijn zinnen gezet op opvolger 1098s.

Brutus

En de kans dat je wat korter leeft neemt natuurlijk ook toe met deze mooie buikschuiver  :wink: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Vinyl_Fuchs

Je kunt ook van verveling doodgaan in een luie fauteuil. Zolang ik dan nog naar muziek luister, is er gelukkig geen sprake van verveling.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 12, 2019, 22:32:26
Toch mijn zinnen gezet op opvolger 1098s.
Over 2 weken kan ik hem ophalen. Oftewel ben ik de eigenaar van Ducati 1098S.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Bruut. Dan kan je hem de hele winter poetsen alvorens er in het voorjaar op te stappen

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 15, 2019, 16:13:35
Over 2 weken kan ik hem ophalen. Oftewel ben ik de eigenaar van Ducati 1098S.

Vinyl_Fuchs

Ach in de wintermaanden zou de Ducati niet misstaan als kunstwerk in de woonkamer. Andere hangen voor duizende euro's aan verfklodders aan de muur. Maar ik ga er zeker nog een paar ritjes op maken in de herfst.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

#351
Een oud buurman en Harley fan, schroefde ieder najaar zijn Harley geheel uit elkaar en had in huis een slaapkamer gereserveerd om daar alle onderdelen uit te leggen. Je kan het net zo gek maken als je wil 🤓

Er komen vast nog wel een aantal mooie dagen voor een rit, have fun 👍🏻

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 15, 2019, 17:28:05
Ach in de wintermaanden zou de Ducati niet misstaan als kunstwerk in de woonkamer. Andere hangen voor duizende euro's aan verfklodders aan de muur. Maar ik ga er zeker nog een paar ritjes op maken in de herfst.

lo

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 15, 2019, 16:13:35
Over 2 weken kan ik hem ophalen. Oftewel ben ik de eigenaar van Ducati 1098S.
Mooi man.....!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Brutus op september 14, 2019, 15:45:16
En de kans dat je wat korter leeft neemt natuurlijk ook toe met deze mooie buikschuiver  :wink: :-D
Yep, 160 pk bij nog geen 200kg rijklaar gewicht is natuurlijk geen kattenpis. Zal me dus goed moeten beheersen. En ik denk persoonlijk ook dat ik hierna geen racer meer koop. Daarvoor is mij mijn leven en mijn rijbewijs te waardevol. Maar een Ducati superbike staat al jaren op mijn verlanglijst en aangezien ik mijn droom m.b.t. Ferrari en Porsche 911 al grotendeels opgegeven heb, ligt de Duc wel binnen mijn bereik. Wordt mijn 4de motor in 25 jaar tijd, waarbij ik mijn Moto Guzzi  Sport 1100 i.e. in 1999 nieuw aangeschaft heb en ook niet weg doe.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

NB

Mooi man.  :yes:
Mijn Honda' tje net geschorst. Het Honda motorscootertje eruit. Als mijn CB400 volgend jaar uit de schorsing komt, is ie 40 jaar oud. :lol:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

jowa

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

Een echte liefhebber met deze merken 👍🏻

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 16, 2019, 22:29:37
Yep, 160 pk bij nog geen 200kg rijklaar gewicht is natuurlijk geen kattenpis. Zal me dus goed moeten beheersen. En ik denk persoonlijk ook dat ik hierna geen racer meer koop. Daarvoor is mij mijn leven en mijn rijbewijs te waardevol. Maar een Ducati superbike staat al jaren op mijn verlanglijst en aangezien ik mijn droom m.b.t. Ferrari en Porsche 911 al grotendeels opgegeven heb, ligt de Duc wel binnen mijn bereik. Wordt mijn 4de motor in 25 jaar tijd, waarbij ik mijn Moto Guzzi  Sport 1100 i.e. in 1999 nieuw aangeschaft heb en ook niet weg doe.

Nostra

Dikke motor!

Veel veilige kms ermee gewenst!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk