Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NB

Citaat van: renes59 op september 02, 2019, 10:07:32

Nu post je over een motor, ja dat heeft mijn interesse niet. Eerlijk gezegd vind ik het irritante machines op de weg, je houdt er ongeacht meer rekening mee want heel vaak zijn ze ietwat onvoorspelbaar in hun gedrag. Brommers uit de jaren 70 dat heeft mijn interesse, toen ook irritant op de weg maar goed toen zat ik er zelf op.

De vierwielers zijn onvoorspelbaarder. De bestuurders ervan zitten van alles tijdens hun deelname aan het verkeerte doen.
Op een motorfiets ben je altijd op je hoede en er helemaal mee bezig. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Rob46

In de zomerperiode/vakantieperiodes is het hier altijd een stuk rustiger. Met een handjevol kunnen we het hier best levendig houden  :yes: Bovendien zijn er best wel veel 'lezers' op dit -en andere- fora. Jouw actieve deelname zal niet onopgemerkt blijven. Dus......trek door die stijgende lijn....... :wink:

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op september 02, 2019, 13:12:28
In de zomerperiode/vakantieperiodes is het hier altijd een stuk rustiger. Met een handjevol kunnen we het hier best levendig houden  :yes: Bovendien zijn er best wel veel 'lezers' op dit -en andere- fora. Jouw actieve deelname zal niet onopgemerkt blijven. Dus......trek door die stijgende lijn....... :wink:
Aye aye Sir! ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Floris

Ga voor de 2de generatie, met de SBK achterbrug dus.
met een 999s heb je alles in huis op voor en door de dag te komen. :yes:

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Floris op september 02, 2019, 17:43:44
Ga voor de 2de generatie, met de SBK achterbrug dus.
met een 999s heb je alles in huis op voor en door de dag te komen. :yes:
Me too met rode frame. Alleen onderhoud is zo'n dingetje.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

pameijer

Ik lees bijna alles op dit forum wel. Maar reageren heeft vaak zo weinig zin omdat ik niets toe te voegen heb, Voor de topicstarter is het natuurlijk leuk om oeh's en aah's te krijgen maar dat heb ik nu vaak genoeg gedaan.

Lekker blijven posten!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Floris

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 02, 2019, 19:07:15
Me too met rode frame. Alleen onderhoud is zo'n dingetje.

Klopt, in tegenstelling tot de bamivariant.
de kunst is een goed exemplaar met een onderhoudshistorie te vinden, waarbij het grote dure deel redelijk recent is gedaan.
welkom bij de club dus.. :zzz:
oohja, geen termi's is een nogo!

succes !

Vinyl_Fuchs

Dan moeten we wel uitkijken dat we tegen mekaar opbieden: de spoeling met 999s 2005-2006 is erg dun.  :-D
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Floris

 :-D

ik ben tevreden met het neefje; 2006 749.
geen reuzendoder op het rechte eind, maar bijelkaar genomen willdo in voldoende mate.

staar je niet helemaal blind op die paar extra pk's en het hogere ohlins spul.. :roll:
een mooie goede standaard 999 is goed te verdedigen

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Floris op september 02, 2019, 22:22:19
:-D

ik ben tevreden met het neefje; 2006 749.
geen reuzendoder op het rechte eind, maar bijelkaar genomen willdo in voldoende mate.

staar je niet helemaal blind op die paar extra pk's en het hogere ohlins spul.. :roll:
een mooie goede standaard 999 is goed te verdedigen
Ik heb je citaat verkeerd begrepen, zie ik net.  :wink:
749 is ook een mooie.  notworthy
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Floris


Vinyl_Fuchs

Zoals misschien opgemerkt, heb ik me niet aan mijn uitspraak gehouden. Dus ik post vrolijk verder. Bedankt voor de reacties.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Dacht gisteren tijdens streamen via ND8006 dat de VU meters van de 250m het niet meer deden. Dit terwijl ze bij versterker via phono nog wel duidelijk hun best deden. Blijkt toch dat ze minimaal bewegen, mede door het hogere uitgangsvermogen van digitale input. Pjhh. opgelucht.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... daarentegen heb ik mij voorgenomen om het eerste kwartaal niet meer te reageren in jouw draadje; je hebt nu een surplus aan reply gehad de afgelopen dagen, daar doe je het maar mee de komende tijd 😜

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 03, 2019, 00:18:37
Zoals misschien opgemerkt, heb ik me niet aan mijn uitspraak gehouden. Dus ik post vrolijk verder. Bedankt voor de reacties.

jowa

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 03, 2019, 00:35:40
Dacht gisteren tijdens streamen via ND8006 dat de VU meters van de 250m het niet meer deden. Dit terwijl ze bij versterker via phono nog wel duidelijk hun best deden. Blijkt toch dat ze minimaal bewegen, mede door het hogere uitgangsvermogen van digitale input. Pjhh. opgelucht.

Digitale input op een 250M? [emoji3166] Hoedan?

Anyway, is maar 1 remedy op: harder draaien. [emoji2939][emoji2939][emoji1363]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro