Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... ik ben zelf geen motorrijder, maar wanneer ik dat wel zou zijn, dan had ik ook een Duc; prachtige machines en dat geluid  :kwijl:




Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 20:00:57
Toch maar goed dat ik de nodige audio-apparatuur achter de hand heb. Ga voorlopig genieten van deze setup en eerst mijn aandacht  vestigen op  de aanschaf van een Ducati 999s. En dan zien we wel weer.

Vinyl_Fuchs

https://images.app.goo.gl/VqG58TRdaqwHyLQN7

Zo eentje.

De door jou getoonde afbeelding betreft een mooi studiemodel.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Toch verbazingwekkend hoe weinig reacties ik hier krijg. Gelukkig dat Robert en Rene o.a. nog eens afentoe reageren. Het is niet zo dat ik hier een paar mediamarkt setjes heb staan. Zal wel de calvanistische inslag zijn. Moest ik even kwijt. Zal voorlopig iets minder posten.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

#303
Not Nice  :no:

Maar dat is niet enkel op dit forum, niet enkel in jouw draadje hoor. Het heeft m.i. ook niets van doen met wat je, wat iemand er heeft staan. In het algemeen lopen fora stilletjes aan leeg en op dit moment/(einde van de) zomer,  zijn er zoveel andere activiteiten waar mensen hun energie in steken.

Voor mij zelf is dat niet anders; in de zomermaanden geen M&G's. Die gaan zo weer komen.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 21:03:13
Toch verbazingwekkend hoe weinig reacties ik hier krijg. Gelukkig dat Robert en Rene o.a. nog eens afentoe reageren. Het is niet zo dat ik hier een paar mediamarkt setjes heb staan. Zal wel de calvanistische inslag zijn. Moest ik even kwijt. Zal voorlopig iets minder posten.
Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 21:03:13
Toch verbazingwekkend hoe weinig reacties ik hier krijg. Gelukkig dat Robert en Rene o.a. nog eens afentoe reageren. Het is niet zo dat ik hier een paar mediamarkt setjes heb staan. Zal wel de calvanistische inslag zijn. Moest ik even kwijt. Zal voorlopig iets minder posten.
Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 20:30:58
https://images.app.goo.gl/VqG58TRdaqwHyLQN7

Zo eentje.

De door jou getoonde afbeelding betreft een mooi studiemodel.

xander32


lo

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 21:03:13
Toch verbazingwekkend hoe weinig reacties ik hier krijg. Gelukkig dat Robert en Rene o.a. nog eens afentoe reageren. Het is niet zo dat ik hier een paar mediamarkt setjes heb staan. Zal wel de calvanistische inslag zijn. Moest ik even kwijt. Zal voorlopig iets minder posten.

Jezelf niet intomen en op dezelfde voet doorgaan is mijn advies! Ik lees jouw bijdragen altijd met veel plezier, en ik durf bijna te wedden dat meer mensen dat doen. Dus ga zo door!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

RHK

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 01, 2019, 21:03:13
Toch verbazingwekkend hoe weinig reacties ik hier krijg. Gelukkig dat Robert en Rene o.a. nog eens afentoe reageren. Het is niet zo dat ik hier een paar mediamarkt setjes heb staan. Zal wel de calvanistische inslag zijn. Moest ik even kwijt. Zal voorlopig iets minder posten.

Jij hebt i.i.g een Marantz staan die een mooi "calvinistisch"geluid produceert, denk ik. 8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Vinyl_Fuchs

#307
Citaat van: RHK op september 01, 2019, 21:54:39
Jij hebt i.i.g een Marantz staan die een mooi "calvinistisch"geluid produceert, denk ik. 8-)
Die vreet calvinisten voor ontbijt.  :wink:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

Citaat van: lo op september 01, 2019, 21:44:04
Jezelf niet intomen en op dezelfde voet doorgaan is mijn advies! Ik lees jouw bijdragen altijd met veel plezier, en ik durf bijna te wedden dat meer mensen dat doen. Dus ga zo door!!
stupid
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Maar ik begrijp VF goed; welke zin heeft het om te posten en daar komt week in, week uit nihil/nauwelijks reply op. Een actieve deelname aan een forum (lezen en posten) geeft enkel voldoening indien je dat samen met anderen doet. Als enkeling is daar de lol snel af.

De summiere reply is allemaal wel te verklaren, maar dat doet niets af aan bovenstaande.

xander32

... maar als je naar de cijfers kijkt in de statistieken, je kijkt 'n vijf jaar terug, dan lijkt er niet heel veel aan de hand. Er zijn mindere en betere vergelijkbare periodes geweest.

Paul

Citaat van: lo op september 01, 2019, 21:44:04
Jezelf niet intomen en op dezelfde voet doorgaan is mijn advies! Ik lees jouw bijdragen altijd met veel plezier, en ik durf bijna te wedden dat meer mensen dat doen. Dus ga zo door!!

:gp:

Hier nog één, zelf niet zo actief omdat ik weinig Marantz meer in mijn set heb.
Dus niks aan de hand.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

NB

Ik lees alles....Vaak is er al het nodige gezegd. Ik voel dan niet altijd de behoefte om bijna hetzelfde eraan toe te voegen.
Suuces met je versterker en op naar de Duc.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

renes59

#313
Ik kom elke dag op het Marantzforum en Hififreaks. Lees alles wel zo'n beetje en wat me interesseert of irriteert daar schrijf ik op. Jij hebt buizenversterkers en af en toe een afwijkende mening over allerlei zaken dat interesseert mij en post daarop.
Nu is de versterker kapot, ja dat kan gebeuren. Heb ik ook weleens, geen ramp, tenminste zo zie ik het, reserve staat klaar er is muziek.
Het zijn buizenversterkers die worden warm ( heet) en koelen weer af, er slijt wat, meer als bij een transistor of digitaal. Neem aan dat het gemaakt kan worden, zo niet wordt het minder.
Gewoon blijven posten ook zijn er weinig reacties. Nu post je over een motor, ja dat heeft mijn interesse niet. Eerlijk gezegd vind ik het irritante machines op de weg, je houdt er ongeacht meer rekening mee want heel vaak zijn ze ietwat onvoorspelbaar in hun gedrag. Brommers uit de jaren 70 dat heeft mijn interesse, toen ook irritant op de weg maar goed toen zat ik er zelf op.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

geoffreyvanvugt

Ik begrijp het punt van VF wel. Je doet je best om je eigen topic te onderhouden met updates, foto's, etc. Maar weinig respons. En dat snap ik ook wel weer. Ik betrap me er zelf op dat ik zelf ook weinig reageer. Ik lees wel alles in iedergeval bij "de set van" en met veel plezier dat ook nog wel leerzaam kan zijn.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360