Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... in het weidse buitengebied ergens in Groningen ... duh 😏


Citaat van: renes59 op maart 06, 2019, 19:25:36
Wij hebben er 1 van de KPN, geen centje pijn. Op zolder minder maar dan moet het signaal door 2 betonnen vloeren, dat het dan minder is lijkt mij vrij logisch. Opgelost door van die kastjes die je in de wcd stopt. Op zolder ook in de wcd en daar de cat6 kabel aan en die aan de laptop, probleem opgelost.

pameijer

Voor een Groninger is Aduard nog geen "wijds buitengebied" hoor  :schater:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

renes59

#212
Nou de Stad komt al heel dichtbij, 4 km en ik sta binnen de stadsgrenzen. Tot midden Grote Markt is het 9 km, zie het als een losse wijk van de stad Groningen. Het is een dorp met alle geneugten van Grunn, wat in mijn geval wil zeggen, cd winkels, boekenwinkels, Stadsschouwburg, Oosterpoort, het Feithhuis, uit eten en elke dag wat te doen.
Kortom Grunn boov'n
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

agr64

... uit de stad Grunn.

Van mijn provider een Fritzbox 7581 (bonded DSL) in combi met Fritzbox repeater 17 voor boven en sinds de laatste firmware update is de wifi op beide banden stukken stabieler. In mijn geval 2 zeer tevreden jong volwassend :-)  Die verstoken nogal  MB's via de wifi en netwerk 

Vinyl_Fuchs

Internetverbinding is verbeterd. Ik heb netgear extender bekabeld aangesloten op Ziggo modem/ router en ingesteld als access-point. Playstation zoon boven: op 5Ghz alle streepjes aan. Aansluiten: plug and play.  hello
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

sjoek

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 07, 2019, 15:03:42
Internetverbinding is verbeterd. Ik heb netgear extender bekabeld aangesloten op Ziggo modem/ router en ingesteld als access-point. Playstation zoon boven: op 5Ghz alle streepjes aan. Aansluiten: plug and play.  hello

Super  hello en is de snelheid ook hoger?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: sjoek op maart 07, 2019, 16:03:16
Super  hello en is de snelheid ook hoger?
136,8 mb/s downloadsnelheid (playstation) normaal niet hoger dan 100 (eerder 40-60 op 2.4Ghz) bij een 200 en 20 mb Ziggo-abonnement.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

sjoek

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 07, 2019, 16:50:39
136,8 mb/s downloadsnelheid (playstation) normaal niet hoger dan 100 (eerder 40-60 op 2.4Ghz) bij een 200 en 20 mb Ziggo-abonnement.

Kijk dat zijn goede berichten.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Vinyl_Fuchs

De marantz nd8006 is binnen. Nu nog uitpakken en aansluiten.
Mooie zaak en zeker ook mooi spul hebben ze trouwens bij H&C hifi. Voor mensen die bovendien ook nog eens van techniek houden, hebben ze daar als toetje een heleboel vintage spullen staan. Nog even tijd gehad voor een korte Klipsch Cornwall III demo: klonk verdomd goed.
Ga zeker nog eens terug om het eens op mijn gemak te bekijken en te beluisteren.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Congrats, veel luister plezier gewenst 👍🏻
Ik ben benieuwd naar jouw eerste indrukken  :yes:.

Vinyl_Fuchs

#220
Kwam er net achter dat koperprijzen ook weer fors gestegen zijn.  :-(  Maar goed dat ik ettelijke jaren geleden gelijk 5 stuks gekocht heb a 115 euro het stuk. Waren toen pas net in de "business".
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Installatie voltooid en nu nog wachten tot update klaar is. Een heel gedoe om een nieuw apparaat in mijn systeem te integreren i.v.m. kabelzooi. Orginele netkabel is trouwens net lang genoeg.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Tidal geïnstalleerd en HEOS-integratie voltooid. Koptelefoonuitgang en volumeregeling werkt al. Nu nog even kijken of tidal via heos-app werkt.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

En de digitale ontdekkingsreis kan beginnen. Beware of the Fox.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Dat gaat goed komen! De ND8006 is echt gaaf! :yes: Let even op de filterinstellingen. De instelling op 'breed' vond ik persoonlijk de beste. Maar uiteraard is een en ander afhankelijk van de keten etc. etc. Veel luisterplezier!