Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 18, 2017, 23:30:51
Las gisteren een review over aurender A10 op hifi.nl. Als ik  de digitale weg verkies, zou dit mijn keuze zijn. In zwart welteverstaan. Alleen die prijs: godsamme.

https://www.hifi.nl/artikel/25476/Review-Aurender-A10-musicstreamer-en-server-met-ingebouwde-DAC.html

Ja, erg mooi spul. Als ik me niet vergis heeft JRM hier op het forum er een. Die prijs is voor mij ook not done  :oops:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Rob46 speelt met een Aurender.

Citaat van: Brutus op juni 05, 2017, 13:43:44
Ja, erg mooi spul. Als ik me niet vergis heeft JRM hier op het forum er een. Die prijs is voor mij ook not done  :oops:

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op juni 05, 2017, 16:52:10
Rob46 speelt met een Aurender.
Dacht ik ook al:  een n100 meen ik. Zou ik in de toekomst voor een streamer gaan, dan moet het wel een dac en streamer in 1 zijn.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 05, 2017, 12:56:42
Nieuwe aanwinst: audiorek Atacama Equinox van medeforumlid.

In originele kleur: zilvermetalliek.



En vervolgens in gewenste kleur: zwartmetalliek.



One down and two to go.

2de grotere deel is ook klaar, echter niet meer genoeg lak in de 2de spuitbus. Ben ik vandaag extra voor naar Heuts in Sittard gereden.  Maar 1 op voorraad net als zaterdag in Roermond. Wel met  de motor gegaan. Het nodige  met het aangename combineren, heet dat.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

sjoek

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 05, 2017, 17:17:20
2de grotere deel is ook klaar, echter niet meer genoeg lak in de 2de spuitbus. Ben ik vandaag extra voor naar Heuts in Sittard gereden.  Maar 1 op voorraad net als zaterdag in Roermond. Wel met  de motor gegaan. Het nodige  met het aangename combineren, heet dat.

Goed bezig :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Brutus

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 05, 2017, 17:11:35
Dacht ik ook al:  een n100 meen ik. Zou ik in de toekomst voor een streamer gaan, dan moet het wel een dac en streamer in 1 zijn.

Klopt Xander, het was idd Rob die de Node verwisselde voor een Aurender, hoe kom ik bij Marcel  :roll:, die speelt volgens mij voornamelijk cd's.

Voor het geld van een Aurender kun je een hele mooie streamer en losse dac kopen  :wink:

By the way, het onderstel wordt mooi V_F, benieuwd hoe het er straks uitziet.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Brutus op juni 06, 2017, 02:43:57
Klopt Xander, het was idd Rob die de Node verwisselde voor een Aurender, hoe kom ik bij Marcel  :roll:, die speelt volgens mij voornamelijk cd's.

Voor het geld van een Aurender kun je een hele mooie streamer en losse dac kopen  :wink:

By the way, het onderstel wordt mooi V_F, benieuwd hoe het er straks uitziet.
Het is vooral functioneel en niet zozeer voor de looks (wordt alleen drukker op de kast) Maar afwerking (lees: spuitwerk) dient wel netjes te zijn. Gebruik 1 rek voor dt en de ruimte eronder voor phonoversterkers. En links ervan plaats ik de overige 2 rekgedeeltes opgestapeld voor cd en vv.  En dan heb ik nog 1 plekje vrij.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

#97
Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 05, 2017, 17:11:35
Dacht ik ook al:  een n100 meen ik. Zou ik in de toekomst voor een streamer gaan, dan moet het wel een dac en streamer in 1 zijn.

Ik heb bewust voor een stand 'alone streamer' gekozen, puur vanwege de flexibiliteit. Ik kan nu nog eens van DAC wisselen, mocht dit nodig zijn......

De Aurender; tja. Veel van de 10 zit in de N100. Puur en alleen een streamer, geen vv en/of dac intern er bij aanwezig. Een dijk van een streamer!

Als je het helemaal 'puur' wilt houden, dan zou de voeding eigenlijk ook separaat van de streamer moeten zijn. Echter krijg je dan weer losse componenten, iets wat de meeste niet meer willen....

Brutus

Heb jij dan een usb-dac van een ander merk Rob?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Vinyl_Fuchs

De orginele schoteltjes voor de spikes zijn binnen vanuit V.K. Vandaag nog 1 rek spuiten en dan moet ik alleen nog 2 extra blokjes op mijn kast monteren om de achterste poten van het rek  te ondersteunen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

#100
Ready




Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Wel engelengeduld nodig om hier foto's te uploaden.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

#102
Toch nog iets van Marantz in mijn  main-set, helaas Amerikaanse stekker.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zep

Ziet er goed uit, Roy.....vind vooral je 2 mono buizen heel fraai, en je vette Klipsch-en :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Wat een gave set, wat een gave speakers   :yes:. Dat moet wel goed klinken  :-).