De set van Zuluman

Gestart door zuluman, december 10, 2010, 22:39:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zuluman

Dag Allen!

Beelden zeggen meer dan woorden vandaar mijn eerste post met mijn recentelijk gemaakte setup.

Woonkamer
Samsung ps42q7h plasma
Marantz sr4200 amp
Jamo x3m10 fronts
Jamo x830 surround
Klipsch ksw-10
Jamo x8cen center
Sony PS-3
HDX1000 NMT + 1,5 TB hdd
Samsung 1,5TB external hdd
Samsung DCB-850 PVR (zou graag de dual hd tuner met hdmi willen van samsung)
Laptop 17" toshiba sattelite p100-108
HDMI 4x2 matrixsplitter kan alle bronnen weergeven op 2 schermen. dualscreen of separaat.
oh ja nog een vuilniszak vol kabels..letterlijk...(stiekem ware t er 2)

Serre
Hanspree 25" full hd monitor
Nintendo wii
Creative inspire t6100
Tritton ax360 5.1 headset (aangesloten via de marantz digital out kan ik digitaal geluid via de t6100 of via de headset beluisten en analoog geluid tv over de speakers in de woonkamer luisteren, Als ik een DVB-c HD receiver met hdmi heb sluit ik die aan op de matrix splitter en kan ik ook tv kijken op de 25"hanspree) Nu game ik vaak op de PS-3 in de serre als mijn vrouwtje popstart/idols/hollands got talent/etc kijkt.


http://www.youtube.com/watch?v=BGf3bCEBadM
































MadVillain

Dat zijn me wel een bak foto's. Maar het mag zeer zeker gezien worden! ERG mooi! En welkom :D

En je hebt btw erg lekkere muziek draaien


Niber

Erg mooi zo en dat in de woonkamer. Best project zo in huis...Vrouw ook tevreden of vindt die het "too much"?
Werken die lampen via de pc of reageren ze op het geluid?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Hippe bedoeling hoor en ziet er strak uit. notworthy
Jamo's zijn ook mooi, veel bang for the buck...daar hou ik wel van!







Geen kinderen en grote hond zeker? :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

zuluman

Citaat van: Niber op december 11, 2010, 00:27:23
Erg mooi zo en dat in de woonkamer. Best project zo in huis...Vrouw ook tevreden of vindt die het "too much"?
Werken die lampen via de pc of reageren ze op het geluid?

vrouw heb ik betrokken bij het ontwerp. zij heeft mijn schetsen bekeken en vond de asymmetrische planken het meeste spreken. de jamo x870/x3m10 waren vooral een beperkende factor in het ontwerp. mar zo kwam het beste tot zijn recht.

voor haar is de ambx niet nodig. als ie op een kleur staat vindt ze t prima. ik gebruik dan de illuminate prog. oranje en paars zijn mijn favoriete kleuren.  of met een film via de htpc. werkt via vlc player. je hebt verschillende intensiteiten. via mediaplayer kan je m op geluid (afspelende bestand) of op de effecten laten reageren. en op de foto's komt het wat heftiger over. t is vergelijkbaar met zon philips led kleur lamp.

zuluman

Citaat van: MadVillain op december 10, 2010, 23:52:57
Dat zijn me wel een bak foto's. Maar het mag zeer zeker gezien worden! ERG mooi! En welkom :D

En je hebt btw erg lekkere muziek draaien

thanks! muziek is deep.fm. vooral in het weekend lekkere sessies

Mexicaanse Hond

 TTIWWP

Sorry, ik stond in nieuwe set auto-modus.  :wink:

Ziet er retestrak uit.  :yes:

thepioneer

Mooie set, en super strak interieur hoor :)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Martin

Zozo dat zijn mooie foto's, ziet er allemaal reetestrak uit.

Alles ook mooi uitgelicht  :yes:

Heb je al eens geprobeerd om je front speakers wat van de muur te halen? volgens mij gaan ze dan veel beter klinken.

groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

xander32

Welkom, welkom: zweervolle plaatjes, ziet er gezwellig uit.


Sander.

zuluman

Citaat van: Martin op december 11, 2010, 09:30:43
Zozo dat zijn mooie foto's, ziet er allemaal reetestrak uit.

Alles ook mooi uitgelicht  :yes:

Heb je al eens geprobeerd om je front speakers wat van de muur te halen? volgens mij gaan ze dan veel beter klinken.

groet Martin.

dat heb ik vaker gehoord. wat is gedachte erachter? want de luchtopening zit aan de voorkant. dat kan je zien op een van de laatse pics waar de cover van de speaker is.

JohnWx

Citaat van: zuluman op december 11, 2010, 11:18:27
dat heb ik vaker gehoord. wat is gedachte erachter? want de luchtopening zit aan de voorkant. dat kan je zien op een van de laatse pics waar de cover van de speaker is.


Een speaker straalt ook naar achter uit of de poort er nou wel of niet zit
Geluid word anders en volgens mij ook beter maar dat is smaak
Als je is een keer niks te doen heb moet je iemand voor je zetten met een speaker en vragen of hij er voor naast en achter wil gaan staan je hoort dan wat dat uitmaakt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Welkom op dit te gekke(n) forum  hello hello

Kijk, jj begrijpt gelukkig goed waar  T T I W W P voor staat  :-D
Mooie surround set.  HB

lo

Welkom op dit forum. Veel lees en postplezier.
En idd, er zijn weinig nieuwe leden met een dergelijke uitgebreide foto reportage pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Mijn studentenkamer was iets soberder.