Set van 11leo

Gestart door 11leo, december 01, 2010, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11leo

Hallo allemaal,
Na bijna 2 jaar veel informatie op dit forum te hebben gelezen wellicht nu eens om mijn setje maar eens kenbaar te maken. Na eerst jaren met Sony receivers en sacd spelers gespeeld te hebben kwam ik iets meer dan twee jaar geleden deze site tegen en ben e.e.a. gaan volgen en op een gegeven moment in de winkel eens naar Marantz gaan luisteren. Was gelijk verkocht en na wat upgrades speel ik met het volgende:

Receiver: SR7002
Speler: UD8004
Luidsprekers: Quadral:  Ascent 850 (front), 650 (rear), Chromium base (center) en Sub 67.
Bedrading: supra hdmi, Atlas Equator MK II interlink, Inakustik subwooferkabel, Goldkabel profi 5.1, W&M LS-01 voor de frontspeakers en silverflex voor de rears.
Beeldbuis: Samsung 50 inch Plasma.
UPC decoder.
Alle spulletjes staan nu netjes in (vorige week geleverde) meubel van Spectral, de Brick.

Ik ben best wel tevreden hoe e.e.a. klinkt. Vooral de upgrade van DV7001/BD5004 naar de UD8004 is een zeer goede geweest, zowel in beeld als geluid.

Denk dat qua akoestiek bij mij nog wel wat te verbeteren valt. Plavuizen vloer, glasoppevlak etc. Binnenkort gaan we in ieder geval een mooi kleedje kopen als begin.

Ook het eens goed (laten) afstellen van de sub zou denk ook wel eens goed zijn.

Wensen? Genoeg. Denk aan de aanschaf van een versterker (PM7003?) om de fronts wat beter te laten klinken. Ook wil ik in het nieuwe jaar naar nieuwe speakers gaan kijken (Focal, Dynaudio). Ik vind de looks van de B&W CM9 ook wel aardig om te zien maar begrijp dat B&W niet echt matcht met Marantz.

Van de week zal ik wat foto's maken en deze plaatsen.

Moet dus zeggen dat ik door deze site "Marantzofiel" ben geworden, dus bedankt daarvoor!

Groeten
Leo

SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

xander32

Welcome Leo.

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Betreft afstellen sub hebben wij hier een deskundige binnen het forum, die gaat zich vast melden  :wink:.


Sander.

lo

Idd leuk om je groei te lezen pompom
Zoals je al wel weet zullen we je hier met raad en daad proberen bij te staan. (met nadruk op proberen :wink:)
StadiumIII is onze "SUB man", hij is meestal in staat om met een aantal posts je op de goede weg te helpen. pompom
Veel plezier nog hier.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Hier is ie dan  :-D

Welkom dat je weer lekker verslaafd bent aan marantz ! naar het bezoeken van ons forum !

Wat zijn de wensen wat de sub voor je moet doen en hoe heb je het aangesloten ?

en verder TTIWWP
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jowa

Welkom op dit maffe forum  pompom pompom
Mooie set, met voor de verandering eens luidsprekers van Quadral  hello
O ja:  stupid, graag foto's  :-D

WimPeu

Welkom hier en je hebt een mooie set Leo. pompom :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES