De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Yep, probeer ervan te genieten als de dames even boodschappen aan het doen zijn.

Tussendoor met griep en een flinke hoest op bed gelegen.

Het zal wel inbeelding zijn hoor maar als ik nu naar de - zeer - bekende cd's luisteren heb ik de indruk dat ik thans duidelijk(er) de vingers over de gitaren kan horen gaan. Hoor ik de kleinste details uit de speakers komen
die ik alleen op een andere set heb  waargenomen.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Dat is een goed verhaal en dat voor een ingreep die slecht tijd heeft gekost (ooh ja en bloed, zweet en tranen :-D).

cz79

Was weer gezellig vandaag Hans!

Bedankt voor de lekkere luch en complimenten aan de kok van de lekkere tomatensoep :-D

Leuke muziek weer gehoord en ik blijf me verbazen over het volle geluid van de nogal bescheiden Totems, lekker vol en erg muzikaal met een mooie ruimtelijke afbeelding.
Ook leuk om het vergelijk even te doen met je Nordost XLR kabel en een zelfbouw RG6 Coaxkabel met W&M pluggen, je hoort bijna geen verschil  :evil:

Even zonder gekheid de DIY kabel doet het goed maar de Nordost blinkt in direct vergelijk meer uit in transparantie en afbeelding, de muziek wordt verder buiten de luidsprekers neergezet en ook zijn de instrumenten duidelijker te onderscheiden, ik zal niet zeggen dat de Nordots 10x zo goed is maar toch zeker wel 4x  :-D


Bedankt voor de leuke dag en we zien elkaar snel weer

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 21, 2013, 19:52:56
Was weer gezellig vandaag Hans!

Bedankt voor de lekkere luch en complimenten aan de kok van de lekkere tomatensoep :-D

Leuke muziek weer gehoord en ik blijf me verbazen over het volle geluid van de nogal bescheiden Totems, lekker vol en erg muzikaal met een mooie ruimtelijke afbeelding.
Ook leuk om het vergelijk even te doen met je Nordost XLR kabel en een zelfbouw RG6 Coaxkabel met W&M pluggen, je hoort bijna geen verschil  :evil:

Even zonder gekheid de DIY kabel doet het goed maar de Nordost blinkt in direct vergelijk meer uit in transparantie en afbeelding, de muziek wordt verder buiten de luidsprekers neergezet en ook zijn de instrumenten duidelijker te onderscheiden, ik zal niet zeggen dat de Nordots 10x zo goed is maar toch zeker wel 4x  :-D


Bedankt voor de leuke dag en we zien elkaar snel weer

stupid

Real old blues, Rene had zitten kw...len bij deze sound.

De vergelijking die je maakt vind ik wel kloppen.
Het snoertje blijft voorlopig op de set zitten.
Klinkt helemaal niet verkeer voor die prijs.

Duidelijk dat de Nordost beter klinkt zoals omschreven.

Yep het was weer even leuk om te luisteren naar de verschillende muziek stijlen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Geef aub even het telefoonnummer door van die professional die je stroomgroep heeft aangelegd, het zwarter is zwart en de rust is enorm togenomen dus dat wil ik ook  :evil: :evil: :evil:

jrm

Citaat van: cz79 op januari 21, 2013, 23:00:29
Geef aub even het telefoonnummer door van die professional die je stroomgroep heeft aangelegd, het zwarter is zwart en de rust is enorm togenomen dus dat wil ik ook  :evil: :evil: :evil:
:schater: :schater:

Maar leuke recensie Chris, lijkt mij ook een mooie combi die Hans nu heeft!

Cornelis1921

#516
Citaat van: cz79 op januari 21, 2013, 23:00:29
Geef aub even het telefoonnummer door van die professional die je stroomgroep heeft aangelegd, het zwarter is zwart en de rust is enorm togenomen dus dat wil ik ook  :evil: :evil: :evil:
Chris, do you believe it yourself.... :-D ;-) byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Is gewoon zo  :-D, zeer professioneel werk is er geleverd bij onze Hans

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op januari 21, 2013, 23:00:29
Geef aub even het telefoonnummer door van die professional die je stroomgroep heeft aangelegd, het zwarter is zwart en de rust is enorm togenomen dus dat wil ik ook  :evil: :evil: :evil:
Je doet je naam eer aan...  hello notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Ik bedoelde eigenlijk ook 'het zwarter is zwarts'  :-D :-D :-D

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 23, 2013, 16:46:49
Ik bedoelde eigenlijk ook 'het zwarter is zwarts'  :-D :-D :-D

Let the force be with you.  HLP

Greetings Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 21, 2013, 23:00:29
Geef aub even het telefoonnummer door van die professional die je stroomgroep heeft aangelegd, het zwarter is zwart en de rust is enorm togenomen dus dat wil ik ook  :evil: :evil: :evil:

Omdat je zo aandringt: 026 445 0373

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Hahaha volgens mij begint het telefoonnummer van die professional met 036-.....

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 23, 2013, 22:04:49
Hahaha volgens mij begint het telefoonnummer van die professional met 036-.....

Scherp Chris dat andere nummer is van Sauna paradijs happy ending  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ja?
Tikte je het nummer in en werd het door je slimme telefoon gelijk herkent?

:schater:


--Verstuurd zonder netwerk--