Eerste indrukken.

Gestart door xander32, mei 10, 2010, 19:45:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: JeroenGRT op mei 09, 2010, 22:18:37
ach de Achterhoek heeft zoveel mooie plekjes  :-D

Merk je ritmisch nog een beetje verschil? Ik vond dat met de SA7001KI en mijn Astin Trew AT3500 een behoorlijk verschil.
Eerste ervaringen:

CD-1
Open, vloeiend, natuurlijk (stemmen/akoestische en blaasinstrumenten :kwijl:), veel druk in het laag, lucht om de verschillende instrumenten/stemmen, breedte en diepte in het geluid en mooie details (hoor op voor mij bekende software toch weer allerlei verrassingen :yes:).

Voor mij een topper notworthy.

Anti Mode
Indien je receiver goed bereikbaar is betreft de set-up van de AM idd. plug&play. Zoals wordt aangegeven zijn de sweeps luid :-o. De buren welke nog niet kennis hadden gemaakt met m`n sub hebben dat vanmiddag zekers gedaan :-D (ik had de gain gehalveerd - desondanks  :-o). De sub is nu (nog) strakker en droger en de 25hz.-lift is een super aanvulling bij films :yes:. Voor muziek is standje flat het mooist.
En tot tegenstelling tot de meesten diende ik de gain na de set-up niet verder open te draaien. Het tegengestelde is waar: ik heb de gain nu een derde minder ver open staan dan voorheen, terwijl de set-up in de receiver ongewijzigd is.

De AM is daarmee een blijvertje.


Sander.