De set van WickedGame

Gestart door WickedGame, oktober 19, 2009, 11:23:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

 :-o

Een hele mooie set heb je daar zeg, gewoon om te  :kwijl: De Classe/B&W combi is ook gewoon van een referentie klasse.

Geniet er van!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WickedGame

Citaat van: WimPeu op november 02, 2009, 18:55:24
:-o

Een hele mooie set heb je daar zeg, gewoon om te  :kwijl: De Classe/B&W combi is ook gewoon van een referentie klasse.

Geniet er van!!

Ga ik zeer zeker doen! :)

En qua referentieklasse, er is veel moois te krijgen. Heb o.a. in de aanloop tot dit Primare A32 en Primare PRE30, Pass Labs X250.5, McIntosh en Mark Levinson en Classé beluisterd. Tja allemaal echt pracht configuraties, sommige ook vrijwel niet meer te betalen (Mark Levinson en Pass). Classe is zeker niet goedkoop, maar wel via de 2e hands markt goed aan te komen en zodoende interessant.

cheese

Ik heb net Madvaillian op bezoek gehad en we hebben lekker muziek geluisterd.....en ik heb mijn speakers dichter bij elkaar gezet en dat klonk beter...............jij hebt ze helemaal tegen het dressoir aan staan....bewust?...en zo ja wat doet het voor het geluid?


gr kees

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WickedGame

Citaat van: cheese op november 02, 2009, 21:48:11
Ik heb net Madvaillian op bezoek gehad en we hebben lekker muziek geluisterd.....en ik heb mijn speakers dichter bij elkaar gezet en dat klonk beter...............jij hebt ze helemaal tegen het dressoir aan staan....bewust?...en zo ja wat doet het voor het geluid?


gr kees



Ze staan niet "tegen" mijn dressoir aan, ben wel zuinig :D Te ver van het dressoir kan ook niet want zit in de loop richting van zowel de slaapkamer als dat van het balkon. Het effect of ik het breder neer zet of dichtbij het dressoir is niet te ontdekken. Wel gaan ze nog iets naar voren toe.