De set van WickedGame

Gestart door WickedGame, oktober 19, 2009, 11:23:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Mooie set en een mooie opstelling.
Geen last van de WAF faktor  :-D

WickedGame

Citaat van: jrm op oktober 20, 2009, 22:51:44
Mooie set en een mooie opstelling.
Geen last van de WAF faktor  :-D

Gewoon de W buitens huishouden  :-D

Citaat van: Stadium III op oktober 20, 2009, 17:34:05
Kijk nog een subliefhebber die het juiste light heeft gezien ! hello

Mooie set verder netjes !

Qua sub ben ik erg tevreden, hiervoor een Infinity HPS-250 gehad welke ook erg goed was. Maar de REL bied gewoon net even wat meer, en is veel beter te integreren met het systeem.

Citaat van: xander32 op oktober 20, 2009, 19:34:07
Zal idd. vast goed klinken want als ik de rest van de installatie(en toekomstige upgradeplannen) van WickedG zie, lijkt hij mij iemand die kritisch zijn componenten uitzoekt.

Maar voor mij geen draaitafel :no:, is zoooooooooooooooooooooo jaren 60 & 70 he :-D.
Voor mij eerder streaming audio!
Rob heeft eindelijk z`n soulmate :lol:.

Sander.

Streaming Audio doe ik ook, maar het is gewoon lekker om af en toe eens ouderwets plaatje te draaien. had alleen gisteren wazige problemen met mijn squeezebox. Die bleef plots maar bufferen en stopte daar niet meer mee. Dus nummers die gingen happeren, display van de SB zag er niet uit. Denk dat er in het appartement een boosdoener ergens zit die stoort.

Vanavond maar eens met netstumbler eens checken wat er in de omgeving te vinden is.



Marantz 81

leuk verhaal over hoe je alles hebt opgebouwd en verbetert  :-)

hele mooie set  :yes:

alleen die nieuwe plek van de center  :no:

WickedGame

Citaat van: Marantz 81 op oktober 21, 2009, 20:21:35
leuk verhaal over hoe je alles hebt opgebouwd en verbetert  :-)

hele mooie set  :yes:

alleen die nieuwe plek van de center  :no:

De plek van de center lijkt slecht te zijn, maar is het dus totaal niet. Of die nu op het dressoir stond of er nu in iets lager heeft geen negatief effect opgeleverd. Enige wat ik heb moeten bijstellen is 1 DB hoger inschalen in de receiver.


WimPeu

Hele mooie set in ook een mooi strak interieur. De combi B&W/Marantz zie je steeds vaker voorbij komen. notworthy

Hoe bevalt de DAC tov je gemodde DVD speler??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

dat zou je niet verwachten ,maar als je zelf geen verschil hoort dan is het goed  :-)

ben je liefhebber van Chris isak  :roll:

WickedGame

Citaat van: Marantz 81 op oktober 23, 2009, 19:23:36
dat zou je niet verwachten ,maar als je zelf geen verschil hoort dan is het goed  :-)

ben je liefhebber van Chris isak  :roll:

Tja vergeet niet dat de B&W HTM-2 wel een heel open speaker is. En met een lichtelijke bijvoeging van 1 Db trok die het recht. Dus geheel onveranderd bleef het niet, maar was geen verschil te ontdekken daarna en dat is positief. Tuurlijk was ik ook huiverig over de plek, maar kon weinig anders.

En nee geen fan van Chris Isaak alleen van het nummer, of is het nu van de dame in dat nummer  :-D

Nog even een verslag van dit weekend, ben wezen kijken naar een setje 803S, erg goed geluid maar de staat van de 803S waar ik naar heb gekeken was zeer discutabel dus laten staan. Helaas voor mij maar goed er volgt een upgrade. Mogelijkerwijs al dit jaar.

WickedGame

#22
En zo snel kan het gaan, 803S van zondag was niks... tik ik dinsdag avond een gloednieuwe nog in doos zijn de 803D set op de kop. Zelfs de factuur is op mijn naam gezet (is een set die geimporteerd is vanuit Engeland, dealer aldaar heeft met de koper afgesproken de bon te laten omzetten naar mijn naam). Nou je raad het al pondkoers vs euro levert een erg scherpe prijs op voor de 803D.

Ben compleet in mijn nopjes. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het subliem klinkt, ondanks dat de aansturing maar een SR7500 is. Desondanks staat hij zijn mannetje. Toch zit er mogelijk wel een upgrade aan te komen op versterking gebied, maar daar laat ik me nog even niet overuit. Tot die tijd genieten :)

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart


mars

oi  wicked game


Echt een waanzinnig mooie set heb je daar notworthy.

ben zelf nogal een classe freak.

Maar daar ik de komende 8 maanden nog wat andere financieele verplichtingen heb......is een dergelijke classe set voor mij toekomst gemijmer :wink:....komt wel goed ooit.

Ik zou graag eens bij jou komen luisteren ( moet je niet al te ver buiten de randstad wonen)

grtz  Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Idd een set om te  :kwijl: :kwijl: :kwijl:


Persoonlijk zou ik de tv lager hangen als enige aandachts punt nu   het kan zo te zien wel een 10/15cm lager
optimaal is midden scherm op 110cm en geeft echt meer kijk plezier  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

bramdg

Damnnnn  :-o  :kwijl:  :kwijl:  :kwijl: .......  :kwijl:

een natte droom voor een B&W liefhebber :-)

en ineens dan wat classe materiaal er ook bij .....snelle upgrade ...goe bezig !!!!!!!!!!


veel luister en ondekkingsplezier terug


* gebruik je je 805's nu als achterspeakers surround's ?

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

lo

Erg mooi geheel.  pompom Geniet ervan! :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WickedGame

Citaat van: bramdg op november 02, 2009, 10:45:23
Damnnnn  :-o  :kwijl:  :kwijl:  :kwijl: .......  :kwijl:

een natte droom voor een B&W liefhebber :-)

en ineens dan wat classe materiaal er ook bij .....snelle upgrade ...goe bezig !!!!!!!!!!


veel luister en ondekkingsplezier terug


* gebruik je je 805's nu als achterspeakers surround's ?



Die 805S is inderdaad nu de surround luidspreker geworden. Deze word aangestuurd door een SR7500. Via de L+R Pre-Out word de CA-2200 gevoed die de 803D van wat stroom voorzien. Alleen de CDP-502 stuurt digitaal naar de Marantz. Nadeel van dit is nu nog dat ik de gebalanceerde connectie van de CDP-502 en CA-2200 los moet koppelen anders krijgt de CA-2200 beide inputs te verwerken en dat gaat niet.

Op den duur moet dit ongemak worden opgelost door een CP-500. Die heeft een SSP (theater Througput).

Citaat van: mars op november 02, 2009, 08:55:37
oi  wicked game


Echt een waanzinnig mooie set heb je daar notworthy.

ben zelf nogal een classe freak.

Maar daar ik de komende 8 maanden nog wat andere financieele verplichtingen heb......is een dergelijke classe set voor mij toekomst gemijmer :wink:....komt wel goed ooit.

Ik zou graag eens bij jou komen luisteren ( moet je niet al te ver buiten de randstad wonen)

grtz  Mars

Thanks voor het compliment :) Ik woon rondom Utrecht.

En er is altijd wel een keer iets in te passen (als ik thuis ben :D)