De set van Canule

Gestart door Canule, september 21, 2009, 21:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Canule

Ik zal me met dit topic als nieuw forum lid ook gelijk even kort voor stellen.
Mijn naam is Maarten, ik ben elektricien van beroep, en ik ben schijnbaar een van de on?gelukkige met een goed/kritisch gehoor betreft irritant suizende modems, digitale wekkers e.d (elco's/spoelen) en wat detail in de geluidsweergave van audio, dat ik er een hobby aan over gehouden heb. Genieten van geluid!

Zo, hebben we dat ook weer gehad  :lol:.

En mijn set bevat de volgende componenten:

Receiver: Marantz 5003
TV: Panasonic PZ85 plasma (42)
Consoles/BrueRay: Playstation 3 / Xbox1

Front: PHILIPS FB850
Center/surround: Logitech z680 satellieten  :no: (surround doet het nog leuk maar de center prestatie valt in het niet tussen de fronts)
Monitor/Back surround: Berhinger Truth 2031 achter een amp van Berhinger (A500)
Sub: REL T1
Voeding: Monster Cable HTS1000 met een 12v vinger van de Marantz
kabels: digitaal van HQ, analoog van DAP en Bi-Amp main speakers gevoed door W&M 4x4mm² met banaan pluggen
Audio/video bronnen: Vinyl/Streaming van PC (opt. Toslink/LAN)/KPN digitale tv

DJ gear:
TT's: Reloop RP-5000 OEM bakken met Ortophone Concore pro elementen
Mixer: Gemini UMX / Reloop RMX30
Koptelefoons: Dap HD-140/Stanton pro 2000
Keyboards: Roland E-28/Edirol(Roland) PCR500


Vroegah (ben 22 :-D) Begonnen met een zware amp (JVC), die ik kreeg van een kennis daarop aangesloten een Gamma doos te samen met een 2x 20w JVC mini setje voor het hoog met een zelf gefabriceerde schakel doos om tussen mijn bronnen te switchen (plop plop, wat zijn transistors/caps :lol:).

Toen mijn nieuwsgierig heid de JVC heeft doen overlijden. en de 5.1 setjes het luchtruim kozen, ben ik gegaan voor een set van logitech(z680). Leuk maar klonk niet veel beter/andere geluids ervaring.