De set van Jan(tje)

Gestart door Jantje, maart 09, 2009, 19:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jantje

Allereerst mijn excuses voor de dramatische kwaliteit van de foto's, een betere camera dan die van mijn telefoon heb ik momenteel jammer genoeg niet voor handen.

Dan de foto's:








Wat zien we:
Philips 21PT1557
Xbox 360
KPN Digitenne Topfield decoder
Logitech Harmony 525 om alles te bedienen

Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal Chorus 714V

wat zie je niet:
Supra Ply 3/4S luidspreker kabel
Supra Dual RCA interlink

Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

gerard

 *zucht*  Alweer iemand met Focal's  :roll:  :-P

Nee hoor, leuke set  :-)    Populair die marantz 17 serie's  :yes:
Deze 714 zijn helemaal bekleed met houtfineer, vind ik eigenlijk mooier dan de 8xx serie  :angel:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Mooie set. En ook weer errug mooie speakers. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Nog iemand met Focal , erg populair hier .

Mooie installatie heb je .


Groeten  EDWIN  B

Marantz 81

heel mooi setje hoor  :yes:  :kwijl:

misschien nog een vloerkleed  :wink:

cheese

mooie set jan.....mooi he die cd 17.....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Jantje

Bedankt voor de reacties jongens, ik ben best tevreden met mijn setje. Ik ken medestudenten die het minder hebben, ook qua huisvesting.  :-D

De tv zou misschien mettertijd vervangen kunnen worden, maar de nadruk ligt toch echt op muziekluisteren, en wat dat betreft ben ik zeer tevreden.

Een vloerkleed zou zeker het geluid ten goede komen, maar binnenkort verhuis ik waarschijnlijk toch, naar een iets groter huis. Dan worden de speakers toch iets anders opgesteld, en mogelijk met een surroundversterker en Focal 705V's als rear samengevoegd. De PM17 mag dan zijn werk blijven doen voor het stereo gedeelte.

In ieder geval iedereen bedankt voor de leuke reacties, meer zijn natuurlijk van harte welkom. :wink:
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

Maurice

Eigenlijk verdien je geen reactie  :no:
Student zijn en dan zo'n woning hebben met zo'n set. Verloedering!
Studenten moeten in kleine rommelige hokjes zitten met oude apparatuur die op bierkratten zijn opgesteld!




Nice ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude