De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Ja en ik begin het zelf ook steeds meer te begrijpen en draai ook regelmatig even.
Dat zal nu alleen maar vaker gebeuren, want dit is echt een super vette machine. [emoji16]

Marvin

Na jaren standvastig tegenstribbelen nu toch overstag en een commode moeten aanschaffen...




Gelukkig kon ik het ledikantje laten staan.... [emoji1787][emoji1787]

Paul

👍 🎵 🎶 Leuk hè met zo,n vriendin.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

#1623
Ik heb m'n strijkplank weer terug, niet dat ze daar wat mee doet. 
Maar dit staat veel netter en een stuk stabieler, die set weegt inclusief koffer meer dan 15kg.
Denk niet dat die strijkplank dat nog lang had vol gehouden. [emoji16]

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 27, 2021, 15:45:38
Ik heb m'n strijkplank weer terug, niet dat ze daar wat mee doet. 
Maar dit staat veel netter en een stuk stabieler, die set weegt inclusief koffer meer dan 15kg.
Denk niet dat die strijkplank dat nog lang had vol gehouden. [emoji16]

commode  :oops:

nou van harte gefeliciteerd dan maar a.s pappa en mamma  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ja straks beschuit met blauwe muisjes. 

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Zaterdag avond,
beetje zweven met de Boomroom op Slam.
Je moet wat hè.


JohnWx

Citaat van: marvin op mei 16, 2021, 00:33:13
Zaterdag avond,
beetje zweven met de Boomroom op Slam.
Je moet wat hè.




ik zeg :


https://www.youtube.com/watch?v=WeYsTmIzjkw
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Stukje vloer verlijmen.
Altijd handig om een dikke Marantz achter de hand te houden. [emoji1787]


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin


Monitor in de bar/keuken z'n vaste vorm maar gegeven, stond uiteraard eerst op een stapel kratjes.
Vond ik toch wat rommelig... [emoji16]

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pameijer

Citaat van: TurboMarco op juni 10, 2021, 17:49:47
Een beste center  :-D
Of je die Noraly Gebeier wel zo hard wilt horen weet ik alleen niet zo zeker  :lol:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15