De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: marvin op november 26, 2012, 00:14:41
Ze zijn zelfs van plan m'n slaapdag niet meer als werk te zien en dus niet meer te compenseren, maar ik moet toch echt slapen na drie nachten bootjes kijken.
Die ochtenddienst loert alweer om de hoek hé?!  HLP

volgens mij had het spul van de eerste foto afgevoerd moeten worden door een speciaal bedrijf als ik het zo bekijk of is het ook gebeurt ? toen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SMarcel

He Marvin,

Ik zag op enkele foto´s dat er een saxofoon in de hoek stond/staat. Doet ie nog wat?

Waarom ik daar naar vraag is dat ik naar iets vergelijkbaars op zoek ben voor weinig, liefst defect want hij dient alleen maar als deco in de woonkamer.

Dus mocht jij nog tips hebben, ik ben 1 en al oor.

Groeten,

Marcel

Marvin

Ik mag toch hopen dat ze er geen asbest in gefrommeld hebben John. 
Want dit heb ik natuurlijk gewoon zelf gedaan.


--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

Hij werkt in z'n geheel, mist enkel een rietje om te blazen.
Deze is van m'n vader, die begrijpt in tegenstelling tot mij wél hoe die werkt.
Hier staat hij dus ook puur ter decoratie.
Ik zou je dus ook niet verder kunnen adviseren dan de weg van Marktplaats, maar dat had je zelf denk ik wel kunnen bedenken.
Helaas.
Ze maken wel van die decoratie dingen, ik heb er wel eens één in een kroeg gezien. Maar je ziet dan wel dat de kleppen niet werken.
Waar je die kan krijgen weet ik ook niet. :-D
je hebt dus eigenlijk helemaal niets aan dit antwoord.



--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

Citaat van: Marco op november 26, 2012, 11:08:53
Als een tank gebouwd  :yes:

Ja deze doen het over 50 jaar nog steeds Marco.
Die driver is echt loeizwaar, het lege kastje is ook niet van piepschuim trouwens. 
Een tank inderdaad...
Wel vet om in je handen te hebben, je voelt de kwaliteit er gewoon vanaf.

Die 15" heb ik er nog niet uit gehad, lukt me niet. Die zitten met losse bouten nog steeds zo vast als een huis.



--Verstuurd zonder netwerk--

TurboMarco

CiteerDie 15" heb ik er nog niet uit gehad, lukt me niet. Die zitten met losse bouten nog steeds zo vast als een huis.


Heb ik spul voor die ze in het leger ook gebruiken ,daar krijg je alles mee los  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin


Marvin


http://youtu.be/4KkhbbX4AcU

En ééntje op de juiste diepte voor een extra leuk effect...  clown1

WimPeu

Je zal maar vis zijn en daar net ff zitte te chille....BAM
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

 :schater: :schater:

Of daar net met zo'n klein rubber bootje zijn  :-o :-o
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

trending topic verticale Tsunami  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

#641
De mijn wordt met een blaasje, kleine rubberboei, gemarkeerd.
Zo weet je behalve de Lat Long, GPS positie, ook in real-life aan de oppervlakte waar de de mijn onderwater ligt.
Wel zo veilig wanneer de voortstuwing oid uitvalt en zoals je ziet is het duidelijk waar je moet kijken én filmen. 

Ik weet nog een voorval van een zeehond die met dat blaasje wilde spelen, helaas wel net voordat we het afvuur mechanisme geactiveerd hadden. Deze is niet meer te stoppen.
De uitkomst kan je raden.

Ook is het gebeurd dat de duikers een defecte vuurmechanisme mee hadden, al worden die veelvuldig getest voordat we ze met een Zodiac naar een mijn toe stuurden.
Nog voor de draden helemaal vast zaten was er sluiting in de kast.
Die jongens lagen nog geen 70 meter van de explosie af. 
Behoorlijk geschrokken en toen het water weer tot rust was hoorden we aan boord enkel een hard gelach via de verbinding met de Zodiac.
Zo dicht hoorde ze er natuurlijk niet op te liggen. 
Bootje vol modder en duikers weer aan boord getakeld.
Hebben we het nog vaak over gehad.

Ook kan ik me nog een demonstratie van de Belgen herinneren.
Mooi blaasje in het water, een mijnenjager of 15 er in een veilige kring omheen. Hoop journalisten aan boord van al die schepen.
Er wordt afgeteld,....

BOEM...!!

Ons hele schip werd door elkaar geschud, leidingen aan gort geslagen. Hoofdmotor kapot, één van de twee roeren eronder vandaan geslagen.
Stuurmachine kamer vol met hydroliek olie. Ga zo maar door, net een film.
Gelukkig allemaal goed getrainde mannen en viel het achteraf allemaal mee.

Na veelvuldig onderzoek kwamen we erachter dat die Belgen ons naar een vissersboei hebben laten staren terwijl er een GC mijn op een meter of 30 naast ons schip was ontploft. 
Het blaasje op de mijn bleek met een te kort touwtje te zijn afgeboeid en zodoende niet aan de oppervlakte zichtbaar.
Eb en vloed hadden ze nog niet van gehoord blijkbaar.

De sonar gaat tijdens blazen in een veilige positie om schade te voorkomen.
Dat hadden ze al een uur van te voren gedaan.
Daar waar je eigenlijk de mijn continue in je sonar beeld houdt tot vlak voor explosie.
Uiteraard om deze grove fouten te voorkomen.

Leuk verhaal is het uiteindelijk wel.
We lagen dus in de blastzone en hebben echt ontzettend mazzel gehad. 

:schater:

Zo heb ik er nog wel een aantal hoor...  :-D



--Verstuurd zonder netwerk--

lo

Mooie anekdote's Marvin, en in dat laatste geval toch ook weer goed weg gekomen  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: marvin op november 26, 2012, 00:14:41
Ze zijn zelfs van plan m'n slaapdag niet meer als werk te zien en dus niet meer te compenseren, maar ik moet toch echt slapen na drie nachten bootjes kijken.
Die ochtenddienst loert alweer om de hoek hé?!  HLP

Ben je lekker mee zeg  :? er is toch een arbeidstijdenwet waar ze zich aan moeten houden  :|

Marvin

Blijkbaar zitten ze goed in de materie, dit mag.
Voor ons is het gewoon heel zuur omdat we ontzettende goede regelingen hadden, dus alles wat aangepakt wordt voelt als een misdaad.