De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

#90
..

TurboMarco

lol ,vooral de laatste 40 sec  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

ach, ik heb soms niets beters te doen hé.....  :-D

thom

ben je naar defqon 2009 geweest?

Marvin

nee, dat komt er telkens niet van..
één van de feestjes waar ik nog steeds heen moet, ben nogal verzot op Q-Dance...
daar gaan we in de winter maanden ook weer goed van genieten in de Heineken Music Hall.

van DefQon heb ik wél alle dvd's.
de laatste is wel erg goed...!

MadVillain

Project Omeaga - Prednison-Attack!!!


Pfffff, dat waren me nog eens tijden :D Hij stond ook op Controlled Demolition (2003) van the Third Movement.
Was m'n 1e hardcore cd weer na iets van 6 jaar. Was gestopt na Thunderdome 12. Tussendoor nog wel een Tunnel of Terror (1998 alweer :S) gekocht :)

Maar er klopt iets niet in dat filmpje. Iets is niet helemaal in verhouding.....















GROTE SPEAKERS en een kleinere tv ;)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

gister avond waren m'n ouders op vistite.
na zo ongeveer uitgepraat te zijn, ik zie ze 3-5x per week, hebben we Slumdog Millionaire gekeken.
31gb-remuxed bluray op groot scherm, die hadden ze nog niet gezien...

buiten het feit dat het gewoon een top film is, was vooral me vader erg geïntimideerd door het beeld icm het overweldigende geluid. beide is voor een groot deel te danken aan de magnefieke soundtrack van deze film,-en ook de manier van filmen.

een geweldige film in een nog betere bioscoop, dat waren de woorden van me vader.
mijn moeder is 2 dagen van slag geweest door de film, maar beaamde de woorden van me vader...  :yes:

ik hou van aardig wat db's, maar ik heb het echt van mijn vader.....  :-o
zo hard als hij het zet , zo heb ik het niet eens met oud en nieuw tijdens het vuurwerk....  8-)

Marvin

#98
..

Marvin

#99
..

Marvin

je kan met deze dvd de weergaven van elke speaker onafhankelijk van elkaar beoordelen in de ruimte, -en zo dus bepalen of je centerspeaker wel diep genoeg gaat om me te kunnen met je fronts. bv.

Marvin

#101
.jpg[/img]

Marvin

#102
..)

Marvin

#103
..

Marantz 81

ziet er weer netjes uit  pompom

kunnen nog wel een paar kabeltjes bij  :lol: