De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Citaat van: NB op maart 15, 2023, 18:01:24Ziet er goed uit Marvin. Heftige set!
Ja het wordt wel wat zo...  :lol:
Maar goed,  nu zit ik stiekem toch met een schuin oog naar Denon POA eindversterkers te loensen....  :-D

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Nostra

Citaat van: marvin op maart 15, 2023, 22:15:08Ja het wordt wel wat zo...  :lol:
Maar goed,  nu zit ik stiekem toch met een schuin oog naar Denon POA eindversterkers te loensen....  :-D

HB  HB  HB

Keep on moving Marv!

Marvin

#1893
Haha ja, nou.
Niet te gek hoor!

Gewoon 2 monoblokken voor de fronts, of een mooie geïntegreerde.

Ik heb wel door dat dit voor deze receiver wel de juiste weg is.

Nostra

Mijn broer heeft een goed jaar geleden een Marantz MM9000 aangeschaft.

5 kanaals beest van een amp die 150 Watt op 8ohm geeft.

Misschien ook nog iets om naar te kijken?

Marvin

Ja dat weet ik niet, vind al die losse apparaten ook wel wat hebben. 
En zonder het te hebben opgezocht, zal ook die wel vol klasse-D versterkers zitten.
En daar wil voorlopig even van weg blijven, gewoon omdat ik momenteel met klasse A/B wel een heel fijne vibe te pakken heb.

Zit nu naar een Accuphase E206 te kijken.  :lol:

Emiel77

Zit net even te kijken, maar als je het dan goed wil doen zet je voor de  MM9000 nog ff de AV9000...  optisch een prachtige combinatie, akoustisch zal ie niet tegenvallen ook gok ik :-D

Aan de andere kant, kan me voorstellen dat 5 SR's voor nu ook leuk is met de Denon 8-)

Soms ben ik ook zo blij dat ik genoeg heb aan 2.1...
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Marvin

Ik ben juist zo blij dat ik een moderne receiver heb met alle nieuwe snufjes.
Dat in combinatie met lekker ouderwetse versterking, deze weg ga ik volgen.  :angel:

Nostra

Citaat van: marvin op maart 16, 2023, 21:30:38Ja dat weet ik niet, vind al die losse apparaten ook wel wat hebben. 
En zonder het te hebben opgezocht, zal ook die wel vol klasse-D versterkers zitten.
En daar wil voorlopig even van weg blijven, gewoon omdat ik momenteel met klasse A/B wel een heel fijne vibe te pakken heb.

Zit nu naar een Accuphase E206 te kijken.  :lol:

Klasse ab overigens. 5 aparte trappen.

Echt klasse ding met klasse geluid.

Marvin

Citaat van: Nostra op maart 20, 2023, 16:58:04Klasse ab overigens. 5 aparte trappen.

Echt klasse ding met klasse geluid.

Dat is dan wel weer leuk om eens te bekijken, dank je! Heb verder niet meer over nagedacht, het klinkt echt top zo en ik ben druk geweest met de rest van het huis te schilderen.  :lol:
Maar ik ga zo eens wat opzoeken..

Marvin

Citaat van: Nostra op maart 16, 2023, 21:04:56Mijn broer heeft een goed jaar geleden een Marantz MM9000 aangeschaft.

5 kanaals beest van een amp die 150 Watt op 8ohm geeft.

Misschien ook nog iets om naar te kijken?
Gedaan, zeker erg interessant...!
Voor het goeie zou ik er 2 nodig hebben.
Maar met eentje zou ik de 5 reguliere kanalen kunnen aansturen en met die dingen die ik nu heb staan, de hoogte kanalen aansturen.
Stof tot nadenken.   shutup

Marvin

Whahaahahaha...

Ik begin lichte weerstand op te merken van mijn linkerzijde, er ligt iets naast me te mompelen....  :schater:

Emiel77

Citaat van: marvin op maart 16, 2023, 21:30:38zal ook die wel vol klasse-D versterkers zitten

Klasse D hoeft zeker niet per definitie slecht te zijn hoor.
En nee ik ga niet pleiten voor klasse D, ben zelf ook voor AB gegaan :-D, geen HT dan maar gewoon stereo, mijn voorkeur dan weer.
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Emiel77

Citaat van: marvin op maart 20, 2023, 20:51:41Whahaahahaha...

Ik begin lichte weerstand op te merken van mijn linkerzijde, er ligt iets naast me te mompelen....  :schater:

Gokje, binnenkort nog meer nieuwe kleurtjes in huis?? :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Marvin

Citaat van: Emiel77 op maart 20, 2023, 20:54:09Klasse D hoeft zeker niet per definitie slecht te zijn hoor.
En nee ik ga niet pleiten voor klasse D, ben zelf ook voor AB gegaan :-D, geen HT dan maar gewoon stereo, mijn voorkeur dan weer.

Nee dat klopt, ik heb met die oudere dikke Marantz receivers altijd wel een goed geluid gehad, ook allemaal klasse D.
Maar zo als de combinatie nu is, zo fijn is het volgens mij niet eerder geweest.