De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

kom ik aan met me Rotel RCD-951 6kg (naar boven afgerond en incl HDCD chip) clown1


we zijn weer lekker met topic vervuiling bezig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

TV opgehangen aan de muur, kan de kleine er de eerste maanden er tenminste niet meer bij.
Alleen nog een goot tegen de muur om de kabels weg te werken.

xander32

Citaat van: jowa op mei 08, 2012, 10:05:24
TV opgehangen aan de muur, kan de kleine er de eerste maanden er tenminste niet meer bij.
Alleen nog een goot tegen de muur om de kabels weg te werken.
Erg wijs en ik vind een scherm aam de muur opgehangen er nog heel chique uitzien ook.

jowa

#352
Zelf vind ik het er ook strak uitzien.
Zal binnenkort als gootje ook is geplaatst wat foto's posten.

jowa

Na de live demo bij Wimpeu thuis van de snelheid en gemak van een Logitech Squeezebox, deze vandaag maar bestelt  :-D
Binnenkort dus streaming in huize Jowa  pompom
Eens kijken hoe lang de tuner het dan nog uithoud  8-)


Marvin

Opeens hebben ze de streamers gevonden hoor, zeiden we jaren geleden al mannen...  clown1

WimPeu

Ik zou aandelen moeten kopen. :-D. Veel plezier ermee Joost. Pracht apparaatje.  pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

pameijer

Lekker hoor Joost. Als je een iPhone hebt kun je mooi iPeng gebruiken als app. En als je wat wilt hobbyen, er is ook nog een leuke voeding beschikbaar voor de SB of voor de handige jongens is hier een zelfbouwoptie.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jowa

Citaat van: marvin op mei 29, 2012, 23:14:56
Opeens hebben ze de streamers gevonden hoor, zeiden we jaren geleden al mannen...  clown1

Mwah, al jaren in geïnteresseerd hoor.  :yes:

Alleen lag de focus tot nu toe meer op het opzetten van goede basis in stereo (geen ruimte voor een HT set).
Daarnaast nu een heel goed werkende Wifi router van Linksys die ook echt hoge snelheden heeft op 802.11g/n en ook op 5GHz, vind ik het tijd worden voor streamen.

Zo nu en dan wel eens gestreamt via de UD-5005, maar die is hier niet goed in, te traag.

M'n vrouw heeft een iPhone, dus ik ga zeker testen met een app.
Wat betreft de voeding, eerst maar eens kijken hoe de originele voeding bevalt, kan altijd deze later nog vervangen.

Ik ben nog aan het kijken wat ik voor opslag ga doen, een NAS of k.i.s. een losse externe disk aan de router.
Dan kan ik de A/V bestanden van m'n computer daar op over zetten, hoeft deze in de huiskamer voor streaming niet meer aan. Scheelt weer wat herrie.

Vrijdag is de SB zeker binnen, lekker hobbyen  hello


xander32

Citaat van: jowa op mei 29, 2012, 22:22:06
Na de live demo bij Wimpeu thuis van de snelheid en gemak van een Logitech Squeezebox, deze vandaag maar bestelt  :-D
Binnenkort dus streaming in huize Jowa  pompom
Eens kijken hoe lang de tuner het dan nog uithoud  8-)


Mooie aankoop. Ik ben erg benieuwd hoe e.e.a. jou gaat bevallen :yes:.
Hoe ga je die aansluiten/welke DAC ga je gebruiken?

jowa

Gewoon starten met de onboard DAC, kan altijd de SB nog aansluiten op de SACD speler.
Zit heb ik gehoord ook wel een goede DAC in.  clown1