De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

De jouwe lopen van boven een stukje schuin naar achteren. Ik heb dat model wel vaker gezien. Heeft dat nog een functie of is het puur esthetisch? Fijn dat het goed met je gaat, trouwens.  :wink:

jowa

#46
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 08, 2010, 07:49:25
De jouwe lopen van boven een stukje schuin naar achteren. Ik heb dat model wel vaker gezien. Heeft dat nog een functie of is het puur esthetisch? Fijn dat het goed met je gaat, trouwens.  :wink:

Dat is om de Dynaudio Esotar tweeter te kunnen herbergen, deze is wat groter qua frontplate dan de standaard tweeter van Dynaudio. Deze tweeter zit o.a. ook in de MC3 van Mars.
Deze staat bekend om de zeer goede klant zonder scherpte in het geluid.

Bijgevoegd foto van de tweeter naast een 15 cm mid unit:

Mexicaanse Hond

Citaat van: jowa op januari 08, 2010, 10:05:12
Dat is om de Dynaudio Esotar tweeter te kunnen herbergen, deze is wat groter qua frontplate dan de standaard tweeter van Dynaudio. Deze tweeter zit o.a. ook in de MC3 van Mars.
Deze staat bekend om de zeer goede klant zonder scherpte in het geluid.

Bijgevoegd foto van de tweeter naast een 15 cm mid unit:


Ik heb ook een 17E met de Esotar Tweeter, maar dat is een 'gewoon' recht model. Dat lijkt me dus niet de verklaring. 

jowa

Mogelijk zijn er serie verschillen. Ik kwam onderstaande foto tegen van een DS-17E MKIII variant en de mijne zijn gelijk qua uiterlijk:

Mexicaanse Hond

Dat zal het zijn. Waarschijnlijk heb ik een MK1. Misschien eens contact opnemen met Age van de Woud.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jowa op januari 08, 2010, 10:05:12
Dat is om de Dynaudio Esotar tweeter te kunnen herbergen, deze is wat groter qua frontplate dan de standaard tweeter van Dynaudio. Deze tweeter zit o.a. ook in de MC3 van Mars.
Deze staat bekend om de zeer goede klant zonder scherpte in het geluid.
Ik lees net in een recensie dat er in de M3's Esotec tweeters zitten en niet Esotar. Zijn ook prima tweeters, ze zitten ook in de standaar DS17's.

jowa

O ja, de Esotar zit in de M1.2. Foutje, bijna Mars blijgemaakt met een dooie mus  :-D

jowa

Ben gestoken door het Wimpeu virus (is verder niet gevaarlijk, alleen voor de portmonnee  :-D) en ben aan het bieden op een andere CD speler en wel een Densen.

Ziet er naar uit dat er binnenkort een CD-16 Upgrade Serie (met certificaat van Marantz) in de verkoop gaat.
Hieronder plaatje van wat het mogelijk gaat worden, a.b. heb ik al  pompom:



Foto's van wat er mogelijk in de verkoop gaat  :kwijl::

Mexicaanse Hond


Marantz 81

 :lol:  geld moet rollen  :-D


mooie installatie en speakers  :yes:

xander32

Citaat van: jowa op januari 08, 2010, 22:30:35
Ben gestoken door het Wimpeu virus (is verder niet gevaarlijk, alleen voor de portmonnee  :-D) en ben aan het bieden op een andere CD speler en wel een Densen.

Ziet er naar uit dat er binnenkort een CD-16 Upgrade Serie (met certificaat van Marantz) in de verkoop gaat.
Hieronder plaatje van wat het mogelijk gaat worden, a.b. heb ik al  pompom:



Foto's van wat er mogelijk in de verkoop gaat  :kwijl::

Betreft audiokwaliteiten mooie speler maar Google ff op diens betrouwbaarheid :wink:.

Sander.

WimPeu

Is dit die van het HTForum??

Mooie speler. Heb ik ook nog contact over gehad. Maar omdat ik eigenlijk te onbekend ben met Densen en hij er toch een eerlijke prijs voor vraagt (en terecht denk ik) ben ik afgehaakt.

Zou het een upgrade zijn?? Ik bedoel heb je hem al op je set gehoord??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu



Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 09, 2010, 00:05:06
Ben gestoken door het Wimpeu virus
:schater:

Dat is niet om te lachen hoor, da's al erg genoeg.  :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

hebben we allemaal van Wim over genomen.... hello hello hello hello hello

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Citaat van: cheese op januari 09, 2010, 15:50:47
hebben we allemaal van Wim over genomen.... hello hello hello hello hello

gr kees

Als er nu maar geen landelijke inentings campagne opgestart gaat worden. Is 2e hands markt meteen dood. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES