De set van HiFi Gek

Gestart door HiFi gek, januari 25, 2009, 19:47:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: HiFi gek op februari 01, 2009, 16:16:23


De reden trouwens dat ikzelf ook op de foto sta is dat dan duidelijk wordt hoe hoog de boxen zijn .



Groeten  EDWIN  B
mischien ben je wel erg lang  :lol: ,of juist heel erg klein  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HiFi gek

#46
Citaat van: Marco op februari 01, 2009, 16:53:47
mischien ben je wel erg lang  :lol: ,of juist heel erg klein  clown1


Nou wordt ik toch wel erug in de verleiding gebracht , ik moet hier gewoon even op reageren .

IK BEN EEN PIGMEE DIE DOOR DE BLEEKMIDDEL IS GEHAALD MAAR DANKZIJ DE LANGE STELTEN DIE IK STIEKUM ONDER MIJN BROEKSPIJPEN HEB VERBERGT KOM IK TOCH NOG OP 1.83 METER LENGTE  :-o   :-D    :schater:



Groeten  EDWIN (pigmee)  B

joep

Blij dat er toch ook nog Hi-Fi gekken zijn tussen al die SR bakken.
Voelde me al wat eenzaam hier.

Paul

Citaat van: joep op februari 10, 2009, 20:12:51
Blij dat er toch ook nog Hi-Fi gekken zijn tussen al die SR bakken.
Voelde me al wat eenzaam hier.
Ben er ook nog Joep. :lol: :yes: pompom
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

bramdg

Citaat van: Paul op februari 10, 2009, 20:15:18
Ben er ook nog Joep. :lol: :yes: pompom

Je hoort toch heel veel dat velen terug keren van hun HT spul naar "pure" stereo  :-D

Ik denk niet dat er heel snel een SR hier in huis komt  :lol:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

HiFi gek

Citaat van: bramdg op februari 10, 2009, 21:32:15
Je hoort toch heel veel dat velen terug keren van hun HT spul naar "pure" stereo  :-D

Ik denk niet dat er heel snel een SR hier in huis komt  :lol:


Zelf heb ik ook nog nooit enig interesse gehad in een volwaardige en hoogwaardige  HT set .

Ten eerste heb ik daar geen ruimte voor , voor al die extra boxen die er dan bij komen + de extra apparatuur .
Ten tweede draai ik films af op mijn stereo set , en dat klinkt absoluut indrukwekkend al is het maar stereo ( vooral de dynamiek is enorm ) , heb totaal geen enkele behoefte aan een HT set om die reden .

Heb wel geprobeerd om de TV installatie met de UPC hd decoder zo goed als mogelijk aan zijn prestaties te krijgen .
En dat is ook naar volle tevredenheid gelukt .
Heb voor de TV installatie dan ook hoogwaardige kabels aangeschaft zoals hdmi kabel + antennekabel + dat het ook op mijn HMS netfilter staat aangesloten .

Mijn dvd speler is wel een ouwetje namelijk de Marantz : DV6200 .
Daar koop ik nog wel een keer een Blue ray speler voor in de plaats .

Ik kan i.i.g. wel zeggen dat ik een heel mooie beeldweergave heb via de UPC hd decoder die wordt verbonden met mijn tv met een hdmi kabel .



TV IS DE  ----   PANASONIC : TH-37 PX80  PLASMA



Groeten   EDWIN  B   

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op februari 14, 2009, 11:58:20

Zelf heb ik ook nog nooit enig interesse gehad in een volwaardige en hoogwaardige  HT set .

Ten eerste heb ik daar geen ruimte voor , voor al die extra boxen die er dan bij komen + de extra apparatuur .
Ten tweede draai ik films af op mijn stereo set , en dat klinkt absoluut indrukwekkend al is het maar stereo ( vooral de dynamiek is enorm ) , heb totaal geen enkele behoefte aan een HT set om die reden .

Heb wel geprobeerd om de TV installatie met de UPC hd decoder zo goed als mogelijk aan zijn prestaties te krijgen .
En dat is ook naar volle tevredenheid gelukt .
Heb voor de TV installatie dan ook hoogwaardige kabels aangeschaft zoals hdmi kabel + antennekabel + dat het ook op mijn HMS netfilter staat aangesloten .

Mijn dvd speler is wel een ouwetje namelijk de Marantz : DV6200 .
Daar koop ik nog wel een keer een Blue ray speler voor in de plaats .

Ik kan i.i.g. wel zeggen dat ik een heel mooie beeldweergave heb via de UPC hd decoder die wordt verbonden met mijn tv met een hdmi kabel .



TV IS DE  ----   PANASONIC : TH-37 PX80  PLASMA



Groeten   EDWIN  B   

ja Edwin dat is echt een schande om daarmee films te kijken dat kan echt niet hoor een DV6200 :lol:

staat wel een mooie DV-17 op HTforum die jongen raakt hem niet kwijt zijn allemaal van die blauwe regen mannen daar

Bij jouw gaat het ook om de film en als het moet in mono


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Citaat van: jwx op februari 14, 2009, 12:03:33


Bij jouw gaat het ook om de film en als het moet in mono


John


John


Ik snap niet helemaal wat je nou precies hiermee bedoeld , wat bedoel je dan met : en als het moet in mono ?

Wat die Marantz DV6200 betreft , ik kijk toch zelden naar films via dat ding , ik kijk hoofdzakelijk naar films via de UPC hd decoder omdat ik ook een extra abonnement heb op kanaal FILM 1 .


Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op februari 14, 2009, 12:26:08

John


Ik snap niet helemaal wat je nou precies hiermee bedoeld , wat bedoel je dan met : en als het moet in mono ?

Wat die Marantz DV6200 betreft , ik kijk toch zelden naar films via dat ding , ik kijk hoofdzakelijk naar films via de UPC hd decoder omdat ik ook een extra abonnement heb op kanaal FILM 1 .


Groeten  EDWIN  B

Ik bedoel ermee dat het mij en jouw ook denk ik om de film gaat het verhaal etc.etc.etc. en niet het vliegtuigje wat overvliegt en ik kan net zo genieten van een film op een mono tv dan stereo of set

Dat bedoelde ik ermee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Call of Duty 5 op de xbox360 is toch een stuk intenser wanneer je de granaten over je kop hoort scheren en dat je die Duitsers gewoon met je ogen dicht kunt neerschieten omdat je ze hoort aan komen...
je kan het allemaal minimalistisch doen natuurlijk,
dan kan je ook genieten van je muziek via de tv-speaker....  :wink:

JohnWx

het blijft wel een audio/video forum geen speelgoed :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: marvin op februari 14, 2009, 14:12:57
... die Duitsers gewoon met je ogen dicht kunt neerschieten omdat je ze hoort aan komen...


Altijd weer die Duitsers.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Citaat van: jwx op februari 14, 2009, 21:36:00
het blijft wel een audio/video forum geen speelgoed :wink:

tja, 't is maar net wat je speelgoed noemt natuurlijk..
maar ik begrijp er altijd zo weinig van:
stereo (hoe moeilijk kan het zijn met 2 boksjes..) moet helemaal op en top zijn,
kabels waar je de een Fregat mee kan voortrekken.

maar een filmpje of een spelletje, nee dan is de tv speaker goed genoeg.
dat is gewoon hypocriet.
dan zit je gewoon vast gerot in je eigen denkbeeld...

gr Marvin.
(die ook best van een goed stukje stereo kan geniet hoor)

Snow

Citaat van: marvin op februari 15, 2009, 15:58:59
tja, 't is maar net wat je speelgoed noemt natuurlijk..
maar ik begrijp er altijd zo weinig van:
stereo (hoe moeilijk kan het zijn met 2 boksjes..) moet helemaal op en top zijn,
kabels waar je de een Fregat mee kan voortrekken.

maar een filmpje of een spelletje, nee dan is de tv speaker goed genoeg.
dat is gewoon hypocriet.
dan zit je gewoon vast gerot in je eigen denkbeeld...

gr Marvin.
(die ook best van een goed stukje stereo kan geniet hoor)

@Marvin

Dat zie je heel goed :-)

Marvin

dank je, ...  :-)

(verder zal ik het topic niet meer vervuilen hoor HiFi gek, als er toch graag over gediscuseerd wordt dan zie een nieuw topic wel verschijnen. eigenlijk heb ik me zegje wel gedaan.) :-)