De set van HiFi Gek

Gestart door HiFi gek, januari 25, 2009, 19:47:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op november 30, 2010, 21:56:27
ja dat die met pijnstillers reed  :schater:

Je vergeet nog te vermelden dat die moto gp rijders vele miljoenen per jaar verdienen .

Er is dus zeer veel belang bij dat zo'n gast zo snel mogelijk weer op de motor zit .
Goed genezen doet er niet toe , het enigste wat telt is zo snel als mogelijk weer terugkeren .




Groeten  EDWIN  B

Paul

Laatste posting over z,n set is bijna een jaar geleden, iemand nog wat van Edwin gehoord ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

#347
Heb onlangs nog wat met hem gemaild. Hij heeft geen behoefte meer om hier te vertoeven. Zijn goed recht zou ik zo zeggen.

Marantz 81

Denk ook niet dat die nog terug komt , ik ben eind mei nog bij hem thuis geweest en hij zou toen in juni naar mij komen ,stuurde op het laatste moment nog een sms dat die verhinderd was daarna heb ik ook geen contact meer met hem gehad ,dat was er daarvoor ook al niet echt buiten paar keer bij elkaar luisteren

hij had er geen zin meer in om op het forum rond te hangen ,misschien teveel kritiek ofzo mij ook niet helemaal duidelijk  byebye

Paul

Citaat van: Marantz 81 op november 04, 2011, 21:36:42
Denk ook niet dat die nog terug komt , ik ben eind mei nog bij hem thuis geweest en hij zou toen in juni naar mij komen ,stuurde op het laatste moment nog een sms dat die verhinderd was daarna heb ik ook geen contact meer met hem gehad ,dat was er daarvoor ook al niet echt buiten paar keer bij elkaar luisteren

hij had er geen zin meer in om op het forum rond te hangen ,misschien teveel kritiek ofzo mij ook niet helemaal duidelijk  byebye
Ok duidelijk verhaal.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Heb ook alweer even geleden nog telefonisch contact met Edwin gehad. Altijd weer leuk om even met hem persoonlijk te kletsen vind ik. Edwin heeft zich in principe permanent teruggetrokken van de diverse hifi fora om zich te wijden aan andere hobby's. Zijn set is op dit moment op een heel hoog nivo waar hij uiterst tevreden mee is. Voor zover ik weet reageert hij nog wel op PM's.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Toch jammer dat ie met stille trom is vertrokken. Had het graag wat gemotiveerd gezien... :wink:  Ook al weet ik dat mijn naam dan zou zijn gevallen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 05, 2011, 00:03:26
Toch jammer dat ie met stille trom is vertrokken. Had het graag wat gemotiveerd gezien... :wink:  Ook al weet ik dat mijn naam dan zou zijn gevallen.

niet iedereen is rap van tong  :wink:


en een stille trom kan ook mooi zijn  :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MadVillain

Jammer dat hij niet meer post aangezien ik zijn hifi bevindingen altijd met veel plezier las

Niber

Jammer dat de foto's bij deze set-beschrijving het niet meer doen.

Iemand nog wel eens wat van hem gehoord?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2