marantz luidsprekers kopen?

Gestart door thom, januari 09, 2007, 19:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thom

ik ben vanplan om marantz luisprekers te kopen. maar volgens mij is het meer een versterkermerk ik heb een nieuwe sr serie pas gekocht. is het vanstandig om de luidsprekers te kopen of kan ik beter voor een ander merk gaan???

Stadium III

Ik kan er maar 1 ding op zeggen : luisteren luisteren luisteren en pakken wat je zelf het mooiste vindt op je SR

welk type heb je gekocht ?

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

ik heb het nieuwste model sr-3001. niet zoon heel duur ding maar ben pas 15. maar er komt heel mooi geluid uit. en wil hem dus uitbreiden tot 7.1 nu nog 5.1 op aangesloten.

thom


Maurice

Citaat van: thom op februari 04, 2007, 15:10:54
worden het toch niet
Dan komt natuurlijk de hamvraag: wat wordt het wel?  :mrgreen:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom


stringart

Maranthz heeft inderdaad op luidspreker gebied niet veel bijzonders laten maken ,want zelf hebben ze nog nooit een box gemaakt alleen hun naam er aan verbonden ,er zijn echter een aantal van deze boxen ,die wel voldoen ,namelijk de  dms250 digital heeft breedband tweeter mid en laag van infinnity,maar hebben een vermogen nodig van 200watt rms bij 8ohm.IK heb er een paar ze zijn zeer zeldzaam en in de jaren80 gemaakt in Belgie voor Maranthz,geluid is in het hoog zijde zacht en in het laag zeer diep hoe ver ze gaan is nog steeds een raadzel er is niets bekend ook niet bij Maranthz.groetjes Ruud

WYWH